Nový modul - Cesty zákazníka
3. srpna rozšiřujeme tarif Mioweb o modul Cesty zákazníka, který přináší ještě jednodušší možnost, jak na webu prodávat, měřit výsledky a stavět prodejní „funnely”.
Nový modul vychází z naší zkušenosti, kdy od roku 2012 pomáháme podnikatelům tvořit weby a vidíme, že ty úspěšné mají jednu společnou věc. Pracují s cestou zákazníka. Mají vytvořený prodejní systém. Dokáží systematicky vést lidi od první návštěvy webu až k objednávce produktu nebo služby.
Jak modul Cesty zákazníka funguje
Modul Cesty zákazníka umožňuje jednoduše tvořit prodejní funnely - sérii logicky na sebe navazujících stránek postupně vedoucích návštěvníka vaším webem. A to včetně možnosti aktivitu návštěvníků měřit a sledovat výsledky jednotlivých stránek přímo v aplikaci.
Díky integraci modulu i měření přímo v editoru máte dokonalý přehled o tom, kolik lidí přijde na váš web a jak se pohybují po cestě vedoucí k nákupu vašeho produktu nebo služby. Vizuální podoba funnelu vám jasně ukáže, zda nějaká část prodejního procesu drhne a kam zaměřit svou pozornost při optimalizaci.
V rámci tarifu Mioweb „Cesty zákazníka” nahrazují dřívější modul „Kampaně”. V Cestách zákazníka jsou zachovány možnosti původních kampaní, ale je navíc přidáno množství dalších funkcionalit, šablony funnelů, lepší vizuální podoba a analytika.
Podrobně se o fungování modulu Cesty zákazníka a jejím nastavení dočtete v naší nápovědě.
Kdo má modul Cesty zákazníka dostupný a jak přístup získat
Modul Cesty zákazníka je od 3. srpna automaticky součástí všech webů v novém tarifu Mioweb.
Ke starším tarifům nelze tento modul samostatně dokoupit. V případě zájmu o jeho využívání je nutné upgradovat svůj stávající web na nový tarif Mioweb.
Pro upgrade vašeho stávajícího tarifu na tarif Mioweb s modulem Cesty zákazníka prosím kontaktujte naše fakturační oddělení na fakturace@mioweb.cz. Vypočítáme vám individuální cenu na nový tarif Mioweb z vašich již uhrazených plateb a sdělíme přesný postup upgradu.
Co se děje při přechodu ze starších tarifů na nový tarif Mioweb
V případě, že upgradujete svůj starší tarif na nový tarif Mioweb nebo jste zakoupili nový tarif Mioweb před 3. srpnem 2020, nahradí se ve vašem editoru původní modul Kampaně novým modulem Cesty zákazníka.
Tento přechod se děje automaticky a ze strany uživatele není nutný žádný zásah.
- 1
Pokud jste neměli na webu vytvořené žádné kampaně, v Cestách zákazníka nebudete mít žádné funnely založené a tvoříte je od začátku (s pomocí šablony, což doporučujeme, nebo celé od začátku ručně). Využít můžete tento návod.
- 2
Pokud jste měli na webu vytvořené nějaké kampaně v modulu „Kampaně”, všechny se automaticky převedou do podoby funnelu v modulu Cesty zákazníka. S tím, že:
- podoba kampaňových stránek na webu se nemění,
- nastavení všech stránek v kampani zůstává shodné,
- pokud jste sledovali počet stažení, např. e-booku, zůstane zachováno,
- v rámci funnelu uvidíte stránky s rozlišením, jako bylo v původních kampaních (vstupní stránka a obsahová stránka) a doporučujeme proto aktualizovat popisky dle skutečnosti,
- jediná změna, která se projeví, je nahrazení elementů „Navigace kampaně” a „Proměnlivé datum” za elementy ve funnelu, jejichž chování je rozdílné.
V rámci funnelu doporučujeme přidat zdroje návštěvnosti, případně další stránky, které ve vaší původní kampani nebyly (prodejní stránka, děkovací stránka, upsell…).
Měření návštěvnosti stránek v rámci funnelu se spustí automaticky a měření počtu kontaktů v databázi i prodejů také, pokud máte stránky ve funnelu propojené se svým e-mailingovým a fakturačním nástrojem.
Upozornění
I přes to, že celý přechod proběhne automaticky a zůstane zachovaná funkčnost původních kampaňových stránek, doporučujeme si celé kampaně projít a ověřit, zda fungují správně. Týká se to zejména případů, kdy používáte speciální pluginy apod.
Pro práci s modulem Cesty zákazníka využijte naši nápovědu, která vám pomůže vše správně nastavit. V případě technických nejasností nebo potíží kontaktujte naši technickou podporu na podpora@mioweb.cz.