SupportBox
SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.
SupportBox dokáže vylepšit práce zákaznické podpory. Udělá pořádek v komunikaci se zákaznky a můžete ho využít jak pro práci v týmu, tak i jako jednotlivec. Zprávy z chatů, e-maily nebo telefonní hovory se přehledně třídí do jednotlivých vytvořených schránek. SupportBox hlídá nejen, aby se nezapomnělo někomu odpovědět na požadavek, ale také s jeho pomocí můžete automatizovat delegování došlých zpráv jednotlivým lidem ve firmě.
Výhodou SupportBox je, že ho lze propojit i s jinými službami (např. fakturační službou), ze kterých si dokáže získat různé informace. Ty vám pak, v případě potřeby, zobrazí přímo ve schránce.
SupportBox pracuje s poštou efektivněji. S využitím chytrých funkcí, propojováním s jinými systémy nebo nastavováním pravidel pro automatizaci. To vše online a bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače.
Kromě výše uvedeného SupportBox v posledních letech vyšel s novinkami v odvětví AI, které ještě více ulehčují a zefektivňují práci na zákaznické podpoře. Zároveň přidali v rámci Live chatu i napojení přes Facebook Messenger a Instagram - prostředí je vlastně naprosto stejné, jako byste si se zákazníkem psali přes Live chat.
Když se tedy podíváme na funkce AI, které SupportBox zavedl do svého systému, tak nemůžeme přehlédnout Lucy AI. Lucy je chytrá asistentka, která vám už ze tří slov vygeneruje plnohodnotnou odpověď. Dokáže přeformulovat text do neutrálního, či přátelského tónu. Zároveň umí i texty překládat do jazyka operátora, takže už se nemusíte bát komunikovat se zahraničními klienty. Také umí dělat automaticky souhrny z proběhlých hovorů, takže vám odpadne náslech desítek minut hovorů, když třeba hledáte jeden konkrétní.
AI chatboti se v SupportBoxu také usídlili a už k nim neodmyslitelně patří. Například AI chatbot za vás odpovídá textem, který má naučený z vaší knowledge base, dokumentu, e-booku, vašeho webu, nebo ručně nahraného textu. Výsledkem je plnohodnotná odpověď včetně odkazu na zdroj textu. Zatímco takový Tlačítkový chatbot vás dokáže provést cestou zákazníka, ani nemrknete. Ať už se jedná o výběr velikosti, doby dodání zboží, vrácení zboží, nebo reklamace. Celkově vám chatboti v SupportBoxu uberou velké množství práce a uvolní vám drahocenný čas, který můžete věnovat vašim zákazníkům při složitějších dotazech.
Kdo je uživatel?
Můžu přidávat a ubírat uživatele podle potřeby?
Můžu SupportBox využívat pro více firem / projektů?
Jak funguje zkušební doba?
Instalace aplikace SupportBox
Textový a printcreenový návod pro instalaci aplikace SupportBox.
Napsat zprávu
na info@supportbox.cz