Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

SupportBox

Helpdesk systém pro české e-shopy. Všechny e-maily, telefony a live chaty na jednom místě.


Informace

CZ + SK


SupportBox

SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.

SupportBox dokáže vylepšit práce zákaznické podpory. Udělá pořádek v komunikaci se zákaznky a můžete ho využít jak pro práci v týmu, tak i jako jednotlivec. Zprávy z chatů, e-maily nebo telefonní hovory se přehledně třídí do jednotlivých vytvořených schránek. SupportBox hlídá nejen, aby se nezapomnělo někomu odpovědět na požadavek, ale také s jeho pomocí můžete automatizovat delegování došlých zpráv jednotlivým lidem ve firmě.

Výhodou SupportBox je, že ho lze propojit i s jinými službami (např. fakturační službou), ze kterých si dokáže získat různé informace. Ty vám pak, v případě potřeby, zobrazí přímo ve schránce.

SupportBox pracuje s poštou efektivněji. S využitím chytrých funkcí, propojováním s jinými systémy nebo nastavováním pravidel pro automatizaci. To vše online a bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače.

Kromě výše uvedeného SupportBox v posledních letech vyšel s novinkami v odvětví AI, které ještě více ulehčují a zefektivňují práci na zákaznické podpoře. Zároveň přidali v rámci Live chatu i napojení přes Facebook Messenger a Instagram - prostředí je vlastně naprosto stejné, jako byste si se zákazníkem psali přes Live chat.

Když se tedy podíváme na funkce AI, které SupportBox zavedl do svého systému, tak nemůžeme přehlédnout Lucy AI. Lucy je chytrá asistentka, která vám už ze tří slov vygeneruje plnohodnotnou odpověď. Dokáže přeformulovat text do neutrálního, či přátelského tónu. Zároveň umí i texty překládat do jazyka operátora, takže už se nemusíte bát komunikovat se zahraničními klienty. Také umí dělat automaticky souhrny z proběhlých hovorů, takže vám odpadne náslech desítek minut hovorů, když třeba hledáte jeden konkrétní.

AI chatboti se v SupportBoxu také usídlili a už k nim neodmyslitelně patří. Například AI chatbot za vás odpovídá textem, který má naučený z vaší knowledge base, dokumentu, e-booku, vašeho webu, nebo ručně nahraného textu. Výsledkem je plnohodnotná odpověď včetně odkazu na zdroj textu. Zatímco takový Tlačítkový chatbot vás dokáže provést cestou zákazníka, ani nemrknete. Ať už se jedná o výběr velikosti, doby dodání zboží, vrácení zboží, nebo reklamace. Celkově vám chatboti v SupportBoxu uberou velké množství práce a uvolní vám drahocenný čas, který můžete věnovat vašim zákazníkům při složitějších dotazech.

Kdo je uživatel?

Uživatel je člověk z vaší společnosti, či teamu, jenž má svůj vlastní přístup do SupportBoxu. Tento kolega vám pomáhá vyřizovat zprávy od zákazníků.

Můžu přidávat a ubírat uživatele podle potřeby?

Ano, samozřejmě. Platíte pouze za tolik uživatelů, kolik využíváte. Přidání a odebrání kolegy je snadné na pár kliknutí.

Můžu SupportBox využívat pro více firem / projektů?

Ano samozřejmě. Můžete si napojit tolik různých e-mailových schránek, kolik budete potřebovat. Vše budete mít pohodlně a přehledně na jednom místě.

Jak funguje zkušební doba?

Velmi jednoduše. Máte SupportBox dostupný se všemi funkcemi po dobu 14 dní. Nic nemusíte platit. Po 14 dnech vás systém požádá o vyplnění fakturačních údajů a následně vám zašleme fakturu. Pokud se rozhodnete aplikaci nevyužívat, automaticky se uzamkne a po týdnu se data smažou.

Instalace aplikace SupportBox

Textový a printcreenový návod pro instalaci aplikace SupportBox

Napsat zprávu

na info@supportbox.cz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů.