Jeden "funnel"
bohatě stačí!

Co to je „funnel“ a proč na webu dnes prodává více než dřív? Jak "prodejní funnel“ postavit s novou aplikací jednoduše i pro váš produkt,
 měřit jeho výsledky a prodávat.

Lektor: David Kirš, Mioweb

Délka: 3621 sekund (přibližně)
Lektor: David Kirš, Mioweb

Čas udělat na webu pořádek a prodávat?

Pokud máte pocit, že nejste kolem prodeje online organizovaní, chybí stabilní výsledky a nemáte prodej na webu pod kontrolou, pak je pro vás určen tento webinář, který vám pomůže na webu uklidit a udělat pořádek. Když chybí systém, pak věci obvykle nefungují optimálně a nedodávají výsledky. A podobně je to i s webem a online prodejem.

Přijďte na toto vysílání a uvidíte, jak přeskládat častý chaos na webu na organizovaný prodejní systém. Od roku 2012 učíme v Miowebu, jak tvořit prodejní weby. Říkáme, že Jeden web bohatě stačí. Když máte systém, pořádek a Mioweb.

Prodávání online jde i jednoduše a hravě

Není to bez práce, ale není potřeba to komplikovat. Vedeme v Miowebu podnikatele, aby stavěli své Cesty pro zákazníky (tzv. funnely) a měli výsledky. Aby používali jen 5 typů stránek a prováděli své návštěvníky krok za krokem k cíli.

Není nutné stavět složité weby. Věnovat tomu rok. Tvořit tuny obsahu, protože to někde psali. Co když může být prodávání na internetu jednodušší, než si teď myslíte? Co když míň je ve finále mnohem víc?

Nebylo by skvělé mít místo klasického prezentačního webu funkční prodejní systém?

Ukážeme vám možnost, jak mít místo klasického prezentačního webu funkční prodejní systém. Když se to udělá jednou dobře, můžete web nechat pracovat a zase se naplno věnovat jen tomu, v čem jste dobří. Nemusíte k tomu být i „online markeťák”. Na to použijte nástroj jako je např. Mioweb.

Přijďte a objevte, jak prodávat klidně po-málu, ale zato jistě, spolehlivě a dlouhodobě.

Prodej dnes mnoho lidí bere negativně...

Bojí se prodávat. Nebo naopak moc tlačí na pilu. Snaží se to „obkecat”, občas sáhnout k naučené prodejní taktice, někdy až k manipulaci.

Co když nic z toho není dnes na internetu potřeba? Co když srdce na pravém místě a skutečný zájem o lidi stačí? Co když samotná vášeň k vašemu produktu a výsledky, které lidem dáváte, jsou to jediné, co opravdu prodává? 

Z našich letitých zkušeností vycházejí dvě části úspěšného prodejního systému, které spolu generují výsledky:

  • 1
    Technologie prodeje - nástroj pro online prodej
  • 2
    Psychologie prodeje - komunikace v online prodeji

Když jsou tyto součástky vašeho prodejního systému v pořádku, je i váš prodej v pořádku a má výsledky. Opak je v mnoha případech pravdou. Přitom přeskládat web do funkčního modelu nemusí být vůbec složité.

Přijďte na živé vysílání a sami uvidíte proč, když máte Mioweb a s ním jednoduchý prodejní systém, tak jeden malý web bohatě stačí.

Vysíláme v úterý odpoledne
(v pracovní době) od 15:00.
Délka vysílání cca. 45 minut.

Lektor webináře:

David Kirš
CEO Miowebu