Obsahová stránka

Na tuto stránku jste se dostali z mailingu, protože jsme chtěli, abyste viděli, jakou má e-mailing v rámci funnelu úlohu - přivádět zájemce zpět na váš web a budování důvěry.

Tady by pro vás byl hodnotný obsah, kdybyste tu kvůli nějakému byli :-)

Cílem obsahové stránky je předat zájemcům slíbený obsah (pokud už ho nedostali jiným způsobem - např. v e-mailu nebo na děkovací stránce). Není to tedy stránka nutná, ale je vhodná třeba když máte obsah rozdělený do více dnů nebo dílů. Nebo pro obsah, jehož cílem je nejen ukázat obsah, ale např. ukázat váš způsob práce (třeba obsah v členské sekci, kde je náhled i obsahu vašich placených produktů).

V našem případě vám obsah také nabídneme, abyste neodešli s prázdnou.

Máme pro vás video, kde uvidíte, jak vypadá pozadí funnelu přímo v aplikaci Mioweb i s komentářem k možnostem funnelu.

Obsahovou stránkou by mohl váš funnel končit třeba v případě, že cílem funnelu je získávání kontaktů a růst databáze.

Ideální je ale pokračovat ještě prodejní stránkou, protože funnel by ideálně měl fungovat tak, že vám bude v krátkém horizontu přinášet prodeje. Už jen proto, že návštěvnost do funnelu získáváte nejčastěji skrze placenou reklamu.

Odkaz na ukázkovou prodejní stránku vám brzy přijde v e-mailu.


Tipy k obsahové stránce:

  • 1
    Zůstaňte na webu
    Obsahová stránka na webu je většinou lepší řešení než přesměrovávat zájemce třeba přímo na YouTube video nebo do Facebookové skupiny.
  • 2
    Obsah přehledně
    Stránka by měla přehledným způsobem dodat obsah. Účelem není prodávat.
  • 3
    Časové omezení obsahu
    Přístup k obsahu na obsahové stránce je možné a často vhodné časově omezit. Důvodem je, abyste měli kontrolu nad rychlostí, jak zájemce postupuje funnelem.
  • 4
    Více obsahových stránek
    Pokud máte obsah rozdělený na více částí, můžete mít více obsahových stránek. Je možné je zveřejňovat postupně a zájemce jimi může postupovat přes odkazy v mailingu.
  • 5
    Řeší obsah to, co jste slíbili?
    U obsahu dbejte na to, abyste jím vyřešili to, co jste slíbili na vstupní stránce funnelu a v reklamě. Zároveň ale dbejte na to, aby po zkonzumování obsahu zdarma zbyl prostor pro řešení zákazníkova problému vaším placeným produktem.