Děkovací stránka

Na této stránce jste se objevili proto, že jste potvrdili svůj opt-in e-mail. Jejím cílem je v první řadě poděkovat za váš zájem o obsah a případně ho rovnou doručit. Ale také už rovnou začít prodávat. Ukážeme vám jak. 

Děkujeme... A teď to všechno začne

Děkovací stránka je často podceňovaná v tom smyslu, že se k ní nepřistupuje jako k nástroji pro prodej. Prostě poděkujete za potvrzení e-mailu a doručíte obsah nebo řeknete, jak se k němu zájemce dostane (třeba, že odkaz dostane e-mailem, což je i náš případ - odkaz na další krok, obsahovou stránku, od nás brzy dostanete v e-mailu).

Tím z ní ale nedostáváte maximum.

Děkovací stránka, jako ta, na které teď jste, je skvělým místem, kde můžete zájemci o váš obsah nabídnout vhodný produkt.

Ten by se měl vázat k obsahu, pro který si zájemce přišel a měl by být nabídnutý za neopakovatelných podmínek. S velkou slevou a s časovým omezením (např. jen dokud neopustíte tuto stránku). Hlavním důvodem, proč na děkovací stránce prodávat, je snaha o minimalizování nákladů na reklamu. 

Říkáte si, proč by měl na děkovací stránce někdo něco kupovat, když zatím ještě neví, zda nám může věřit a dokážeme mu pomoci?

Jednak nemusí jít o první kontakt s vámi (už vás zná, sleduje nebo třeba už koupil jiný váš produkt) a i kdyby o první kontakt šlo, pořád je šance, že na stránku přišel člověk, který opravdu potřebuje vyřešit problém, na který mu slibujete řešení. V tom případě bude ochotný investovat do produktu, který mu ten problém pomůže vyřešit.

V našem případě je takovým produktem kurz na tvorbu textů pro jednotlivé stránky webu.

Víme totiž, že nestačí znát logiku a strukturu funnelu, kterou vám v tomto funnelu ukazujeme, ale k samotnému prodeji přesvědčují teprve správně napsané texty na vašem webu. Kurz si můžete koupit se slevou 96 % níže a mimo to, že ho využijete pro svůj web, získáte přístup k naší komunikaci, která navazuje na objednávku a platbu a uvidíte možný způsob doručení digitálního obsahu v uzavřené členské sekci webu.

Naučte se psát texty, které prodávají

  • Domovská stránka
  • Váš příběh
  • Reference
  • Kontakt
  • Vstupní stránka
  • Double opt-in
  • Děkovací stránka
  • Prodejní stránka

8 nejdůležitějších stránek na každém webu a detailní návod, jak je správně otextovat, aby působily profesionálně a pomáhaly naplňovat vaše cíle.

Získejte pouze nyní za exkluzivní cenu, která se už nebude opakovat.

1.990 Kč 78 Kč s DPH (64,46 Kč bez DPH)

3 € s DPH / 2,5 € bez DPH

Tipy k děkovací stránce:

  • 1
    Pouze neděkujte, prodávejte
    A pokud nemůžete nabídnout produkt k prodeji, zvažte alespoň nabídku, aby vás zájemce sledoval na vašich dalších kanálech (vždy popište benefit, jaký mu sledování přinese).
  • 2
    Slíbený obsah
    Děkovací stránka může být klidně poslední stránkou funnelu s tím, že na ní doručíte slíbený obsah nebo sdělíte, že slíbený obsah doručíte třeba v příloze e-mailu.
  • 3
    Testujte
    I tuto stránku AB testujte a zkoušejte zejména různé druhy SLO produktu a u něj různé cenové hladiny.
  • 4
    Dbejte na přehlednost
    Dbejte na to, aby bylo jasné, co bude následující krok a jak se dostane zájemce ke slíbenému obsahu.