Představujeme jednu z hlavních výhod Miowebu
Jak funguje prodejní funnel?
Vyzkoušejte si to na vlastní kůži!
Každý text i element ve funnelu má svůj jasně daný účel. Jaký? Proč je stránka poskládaná právě takto? A jak mi to pomůže získat zákazníky? Zjistěte, jak postupně odkrývat informace, aby došlo k nákupu.
Funnel – tak trochu jiná landing page
Klasická landing page je vlastně „přistávací“ stránka, na které se ocitnete, když kliknete na reklamu. Jejím cílem je vás ihned zaujmout natolik, že téměř bez váhání zanecháte svůj kontakt, abyste získali slíbený obsah.
Funnel toho umí víc. Jedná se o vylepšenou a rozvětvenou landing page, která tvoří tzv. prodejní trychtýř směřující návštěvníky vašeho webu stále více a intenzivněji k jednomu cíli – objednávce nebo zanechání kontaktu.
Proč se vyplatí sbírat kontakty a neukázat požadovaný obsah rovnou
Databáze kontaktů představuje to nejdůležitější, co jako podnikatel vlastníte. Návštěvníky svého webu díky tomu můžete oslovit s prodejní nabídkou a vzbudit v nich větší důvěru ve vaši firmu a produkty.
Prozradíme vám, v čem spočívá to kouzlo
- Jaké principy stojí za prodejním funnelem a proč tak dobře fungují?
- Z jakých částí se funnel skládá a co návštěvníky nejvíce ovlivňuje při rozhodování?
- Jak funnel využijete na svém vlastním webu?
Projděte si sami krok po kroku efektivní a prověřenou cestu k získání zákazníků a generování příjmů.
3 tipy na závěr
Jak vylepšit svou landing page?
- 1Vzbuďte zvědavostukažte náhled videa, obal knihy nebo zajímavý obrázek. Tu správnou zvědavost dokáže vzbudit i dobře napsaný text.
- 2Dejte si záležet na nadpisenadpis je to první, čeho si návštěvník landing page všimne. Proto zde ihned zmiňte benefity, které získá.
- 3Nebojte se A/B testováníporovnávejte více verzí landing page a zjišťujte, na co lidé nejvíce reagují a o co naopak ani očkem nezavadí.