Landing page
Na této stránce přistáváte po kliknutí na reklamu (proto se jí říká přistávací stránka - landing page). Má jediný cíl - zaujmout vás krátkým sdělením natolik, že budete ochotni zadat svůj kontakt, abyste získali slíbený obsah (odpověď na svůj problém).
Zjistěte, jak funguje prodejní funnel.
Bez toho, abyste si museli domýšlet, proč jsou na stránce konkrétní texty a elementy.
- Dostali jste se na transparentní cestu, jak zjistit, jaké principy stojí za prodejním funnelem.
- Na každém kroku vám přesně řekneme, co si představujeme, že uděláte a kam směřujeme váš další krok.
- Tak, aby bylo vše prakticky využitelné pro váš projekt.
Proč je na každé landing page formulář pro zadání e-mailu, i když byste mohli požadovaný obsah ukázat rovnou?
Protože sběr kontaktů na zájemce o váš obsah je klíčový pro vaše podnikání, protože vám umožňuje tvořit dlouhodobý vztah s (potenciálními) klienty. Ne nadarmo se říká, že vaše databáze kontaktů je to nejcennější, co ve svém podnikání máte. A sběr kontaktů vám také umožňuje změnit návštěvnost za kterou zaplatíte (reklamou) na návštěvnost, kterou vlastníte (a můžete ji dál, již zdarma, oslovovat hodnotným obsahem).
Když vyplníte formulář, zařadíte se do naší databáze a nejen, že díky tomu budete dále postupovat tímto ukázkovým funnelem, ale také se můžete těšit na další obsah k tvorbě webu a online marketingu. Samozřejmě s možností se kdykoliv z rozesílky odhlásit.
Tipy k landing page:
- 1Vzbuďte zvědavostNa stránce je užitečné mít obrázek, který vzbudí zvědavost. Nemusí být profi ani příliš konkrétní. Stačí např. screen z videa, kde mluvíte zachycené uprostřed věty. Nebo mockup knihy, pokud slibujete třeba e-book.
- 2Video nedoporučujemeNa landing page nedávejte video. Obecně má nižší konverzi než obrázek. Přesvědčte zájemce v pár větách textu.
- 3Důležitost hlavního nadpisuV hlavním nadpisu ukažte návštěvníkovi, s čím konkrétně mu vámi nabízený obsah pomůže. Nejzákladnější formát je: Jak dosáhnout "vložte cíl" bez toho, aby "překážka, které se chce vyhnout".
- 4Úspěšnost landing pageJak poznáte úspěšnou landing page? Přemění 30 a více procent návštěvníků v kontakty (člověk, který zadá kontakt).
- 5AB testováníHned od začátku testujte dvě varianty landing page pomocí AB testování. Výrazně to zefektivní investice do reklamy.