1.8. 2017
Když chcete provozovat úspěšný blog, musíte si uvědomit, že i k příspěvkům se vážou určitá pravidla. Protože kvalita nevzniká jen tak. Je třeba se na ni zaměřit a jít jí naproti. Jak? Třeba tak, že uděláte vše pro to, abyste potenciál článku „nezazdili“ zbytečnými přešlapy. Ty nejčastější jsme pro vás shrnuli na následujících řádcích.
25.7. 2017
Už několikrát jsme vás v našich článcích upozorňovali, že na „chycení“ uživatele, který přijde k vám na web, máte jen omezený čas. Konkrétně jde o pár vteřin. Když ho během této chvilky nezaujmete, pravděpodobně vaše stránky opustí. Ale nenechte se mýlit, pozornost nepoutá jen pěkná grafika a povedený obsah.
18.7. 2017
Homepage je srdce internetových stránek. Když nefunguje tak, jak má, pokulhává ve výkonu celý web. Vyplatí se proto věnovat jí při tvorbě či úpravě webovek zvláštní pozornost. V tomto článku v kostce shrneme, co by určitě měla uživatelům předávat, aby skvěle plnila všechny své role. Protože kvalitní úvodní stránka budí důvěru, upoutává pozornost, dělá dojem. Jasně a stručně...
13.7. 2017
Možná jste už o „Canvě“ slyšeli. Jde o velký hit u provozovatelů webů, správců sociálních sítí a kreativců všeho druhu. Že vám to nic neříká? Nevadí, po přečtení tohoto článku už bude. A co více, vsadíme se, že neodoláte a ještě dnes v tomto zajímavém grafickém nástroji něco vyzkoušíte.
3.7. 2017
Elektronické knihy zažívají boom. Nebodují ale jen u čtenářů díky své „skladnosti a nezničitelnosti“. Stále větší popularitu získávají i u provozovatelů webů a e-shopů, protože fungují jako výborná reklama a podpora podnikání. Chcete i vy využít „e-bookový trend“, ale nevíte, co a jak udělat nebo nedělat? Máme pro vás skvělou radu: přečtěte si tento článek a úspěšný start budete mít za sebou!
28.6. 2017
Kdybychom sestavili pomyslný žebříček „kamenů úrazu“ e-shopů, jednu z předních příček by určitě obsadily obchodní podmínky. Provozovatelé často nevědí, jak mají vypadat – a podle toho to pak i vypadá. Informace mají buď zastaralé nebo nekompletní. Anebo se potýkají rovnou s oběma nedostatky. Vyplatí se proto věnovat jim dostatečnou pozornost a pravidelně je kontrolovat a upravovat. Připravili jsme článek, podle kterého...
22.6. 2017
Nabízíte super produkt nebo služby a máte krásné webovky, na které je radost pohledět. Asi vás teď trochu zaskočíme, ale to nestačí. Když si chcete své návštěvníky opravdu získat v dlouhodobém horizontu, musíte na to jít přes „vypiplaný“ obsah. Takový, díky kterému si vás zapamatují a oblíbí. Zapůsobí na ně jako lákadlo. Stane se z něj jasný důvod, proč se k vám vracet.
13.6. 2017
Minuý týden jsme vám představili prvních sedm bodů, ve kterých jsme shrnuli chyby, které často odrazí od nákupu na e-shopech. V dnešním článku se pustíme do dalších konkrétních případů nedostatků, na které bychom si měli dávat pozor.
7.6. 2017
Vrhli jste se na provozování e-shopu, ale po měsících dřiny se s výsledky pohybujete na hranici výdělečnosti, nebo pod ní. Nervozita stoupá. Začínají se objevovat první pochybnosti a myšlenky na ukončení obchodu. Ano, není to zrovna ideální scénář, ale proč byste se hned měli vzdávat svého „internetového snu“? Existuje velká šance, že dosavadní neúspěch způsobují jen zbytečné chyby. A ty můžete odstranit....
30.5. 2017
Se stále rostoucí popularitou videí na internetu roste i důležitost největší a nejpopulárnější platformy pro jejich sdílení, kterou je YouTube. Ať už máte svého oblíbeného Youtubera, či vůbec nevíte, co tím mám na mysli, dozvíte se, jak to udělat, aby vás zákazníci ve výsledcích na Googlu našli také pomocí vašeho firemního videa.