20.9. 2018
Při tvorbě webu (a vlastně při všech dalších činnostech v podnikání) je důležité mistrně zvládnout jednu věc: TEXTY. Textem totiž prodáváte, textem komunikujete se zákazníky, obchodními partnery a vnějším světem. Českým internetem už naštěstí nějakou dobu koluje kurz “Copykiller – Prodávejte textem”, který má na svědomí břitká copywriterka Lucie Koubek a marketingový guru Dušan Souček. Zajímá vás, jaký rozdíl...
11.9. 2018
V předchozím článku jsme vám představili oblíbený nástroj pro vydělávání na internetu – členské sekce. Po úvodním seznámení s (ne)výhodami a tvorbou přinášíme očekávané pokračování, ve kterém se zaměříme na byznysový potenciál. A ten rozhodně není zanedbatelný, právě naopak. Jak vám ukážeme i na konkrétních příkladech, atraktivní obsah s prospěšnými informacemi představuje „horké zboží“, díky kterému můžete během krátké doby proměnit i dosud nevýdělečný...
4.9. 2018
Podnikání Lenky Karpíškové nejlépe vystihuje známé přísloví o tom, že když se chce, jde všechno. Po ztrátě zaměstnání už žádné další nehledala, protože jí takový způsob vydělávání peněz stejně nevyhovoval. Lákala ji volnost, kterou s sebou přináší freelancing. Obavy a nejistotu zahnala pořádnou dávkou nadšení a rozhodla se to vyzkoušet. Zařídila si živnostenské oprávnění, vybudovala jednoduchý web a začala shánět první...
28.8. 2018
Ať už si webové stránky pořídíte za jakýmkoliv účelem, nabídnou vám řadu možností, jak nastartovat nebo podpořit vaše podnikání. I jednoduchá online vizitka znamená přínos. Pokud ale máte větší ambice a chcete z webu vytěžit maximum, měli byste znát tzv. členské sekce. V tomto článku vás s nimi seznámíme. Prémiový obsah „pod zámkem“ Členská sekce představuje neveřejnou část webu, do které se...
22.8. 2018
Zákazníci – i ti potenciální – představují hlavní pilíř vašeho podnikání. Proto potřebujete, aby byli spokojení, doporučovali vás a opakovaně se vraceli. Jak toho dosáhnout? Dobře mířeným marketingem a také skvělou zákaznickou péčí. Tyto dvě důležité „disciplíny“ efektivně zkombinujete například ve specializované online poradně, kde budete nezištně pomáhat. Když o ní začnete uvažovat, nejspíše vás napadne otázka: „Kam s ní?“...
17.8. 2018
O HTTPS jste už určitě slyšeli. A jestli ne, je nejvyšší čas to napravit – ideálně přečtením tohoto článku. Jedná se totiž o důležité téma, které by neměl opomíjet žádný tvůrce či provozovatel webu, co chce moderní, funkční a uživatelsky přívětivé stránky. Nutná teorie na začátek aneb co je HTTPS HTTPS neboli Hypertext Transfer Protocol Secure je šifrovaný protokol,...
16.7. 2018
Možná nabízíte úžasné služby a skvělé produkty, ale pokud je nenazýváte nebo nevysvětlujete tím správným způsobem, horko těžko se dostanou k lidem, kteří je hledají na internetu. Přitom právě oni tvoří početnou skupinu vašich potenciálních zákazníků. Když web a jeho obsah budujete s nevhodnými (nevyhledávanými) frázemi, stavíte pomyslnou zeď, přes kterou vás nikdo neuvidí. Řešení? Analýza klíčových slov, co ukáže,...
21.6. 2018
Sociální sítě se staly běžnou součástí podnikání. Poslouží vám jako marketingový, komunikační nebo dokonce prodejní kanál – záleží na tom, čeho chcete dosáhnout. A to byste rozhodně měli vědět. Protože když si uvědomíte, KAM plánujete dojít, snadněji určíte, JAK se tam co nejlépe dostanete.
4.6. 2018
Obsah je král. Jenže aby mu to kralování šlo co nejlépe, musí mít k ruce povedený vizuál. Takže když chcete mít web, který plní cíle a nezaostává za svým potenciálem, vylaďte i jeho vzhled. Ale pozor, jak je tomu u jakéhokoliv oboru, také design se neustále posouvá. Co „táhlo“ ještě nedávno, teď už může být vyčpělé. Vybrali jsme top trendy...
14.5. 2018
Máte pocit, že je čím dál tím těžší získávat kontakty od vašich potenciálních klientů, protože konkurence každým dnem roste? Možná se ptáte, jestli to má celé vlastně ještě smysl. Ať už je Váš obor podnikání jakýkoli, stále platí, že e-mail marketing je důležitý nástroj v online podnikání, a budování databáze nezbytnou nutností.