31.3. 2020
Máte klienty, kteří navštěvují vaše přednášky, lekce, workshopy, semináře nebo jiné živé akce? Začněte své know-how sdílet online, zlepšete život mnohem širšímu publiku a zároveň získejte automatizovaný zdroj příjmu. Ukážeme vám, jak k tomu využít členské sekce.
30.3. 2020
Sociální sítě mohou platí za efektivní cestu, jak dát o sobě vědět potenciálním klientům. Jen se to s nimi musí umět. Podívejte se, jak sítě používat, aby podpořily vaše působení online.
30.3. 2020
Při prodeji přes internet nemusí být fakturace vaší noční můrou. Rutinní ruční práce se můžete zbavit díky jednoduchému propojení chytrých aplikací.
27.3. 2020
Vybrali jsme 11 nejčtenějších článků na našem blogu za poslední rok. Vše na téma provoz webu a úspěšné fungování na internetu.
24.3. 2020
Webináře jsou skvělým nástrojem, jak zdarma oslovit své potenciální zákazníky, poskytnout jim hodnotu, získat si jejich důvěru a následně jim prodat. I přes prokazatelné prodejní výsledky však s jejich využitím řada podnikatelů váhá. Nejčastěji kvůli obavám z technické stránky nebo vystupování před lidmi.
24.3. 2020
Blogování je ověřený a fungující způsob, jak se stát vyhledávaným odborníkem ve svém oboru a získávat zákazníky. Ukážeme vám, jak s blogem pracovat i na vašem webu.
24.3. 2020
Jaká je správná struktura webu, aby byl přehledný pro návštěvníky a na jaké podstránky nesmíte zapomenout? Jaké informace návštěvníci webů hledají a jak jim je sdělit?
23.3. 2020
Proč se firmám nedaří získávat na internetu zákazníky a proč peníze vložené do online propagace často nepřináší požadované výsledky?
17.3. 2020
Abyste si na svém webu, eshopu nebo blogu mohli dopřávat ty nejlepší funkce a vychytávky, pracujeme ve dne v noci na tom, aby Mioweb byl tím nejlepším nástrojem, který vám můžeme dopřát. A protože poslední dvě aktualizace byly novinkami doslova nabité, v tomto článku si je shrneme a ukážeme. Poslední dvě aktualizace nesou označení 3.0.8.0 a 3.0.9.0. Napojení na Zásilkovnu Jdeme naproti vašim přáním...
7.2. 2020
Věřím, že každý z nás by chtěl mít web, kam bude chodit co nejvíc relevantních lidí zcela bez reklamy. Zní to jako scifi, ale opak je pravdou. Dnes si povíme, jak takové weby vytvářím. Po přečtení budete vědět, jak psát články, aby je lidé na Googlu i Seznamu našli, četli a rádi nakoupili to, o čem se píše. Analýza je grunt,...