Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Když se návštěvník vašeho webu proklikne do sekce, kde se představujete, obvykle „jde do tuhého“. Zajímáte ho a chce o vás vědět víc. V tu chvíli získáváte mečbol – obrovskou šanci překonat těch několik posledních váhavých myšlenek a přesvědčit, že jste opravdu ideální volba. Chcete zabodovat? Pak si dejte na podstránce o sobě co nejvíce záležet. V článku najdete cenné rady, jak na to.
Zapomeňte na vyčpělé referáty o tom, že vaše firma „byla založena tehdy a tehdy“. Rovnou si z hlavy vymažte i tendenci psát o sobě ve třetí osobě. Nebo snad při setkáních představujete sami sebe jako svého imaginárního přítele, co stojí vedle vás?
Popis je nešvar u spousty českých stránek, neřaďte se mezi ně. Takový text působí neosobně a rozhodně nebude důvodem, že si vás uživatel oblíbí či snadněji zapamatuje. Podívejte se na tento příklad podstránky „O nás“ a zapamatujte si ho jako ukázku toho, čemu se vyhnout.
Vydejte se raději cestou příjemného vyprávění. Co vás vedlo k tomu, že teď podnikáte, jakou pro to máte motivaci, v čem chcete pomáhat, co už jste zvládli překonat, kam směřujete a proč… Každý byznys má příběh, uvědomte si ten svůj a předejte ho potenciálním zákazníkům. Třeba tak, jak to udělal tým Mindflow.
Certifikáty, umístění na soutěžích, přednášky na konferencích, přispívání na charitu, počet projektů nebo třeba vaše rychlost v řešení zákaznických požadavků – takové unikátní informace si nenechávejte pro sebe, ale zveřejněte je na webu.
Napište, že jste největší e-shop, ale zdůvodněte to. Superlativy jsou na místě, ale musíte jim vždy vystavět pevnou argumentační základnu. Jinak se váš úmysl ohromit zhroutí jako domeček z karet. Pokud můžete, uvádějte čísla. Mají skvělou vypovídací hodnotu a navíc zpestřují text.
Atraktivní vizuál půl úspěchu. Tahle parafráze známého rčení platí pro celý web, takže ji berte v potaz i na podstránce o sobě. Zvažte minimálně hezkou fotku „ze zákulisí“.
Nebo navrhněte prvek, který poutá pozornost a o něčem informuje. Inspirujte se třeba u Mixit jejich časovou osou. Používejte ikony, předěly, rámečky, infografiky, zkrátka cokoli, co vhodně oddělí jednotlivé části obsahu a také pozvedne grafickou úroveň. Podívejte se například na Kiwi.com, jak si v této otázce poradili.
Jak už jsme doporučovali v článku o tvorbě stránky Kontakt, držte se nastaveného tónu komunikace a pamatujte na svou cílovou skupinu. Prezentujte se stejně jako všude jinde na webu. Konzistence vyvolává důvěru.
Použijte stejný font, barvy, slang, výrazy. Nesnažte se být přehnaně vážní, když máte stránky kořeněné humorem. A naopak – nepřehánějte to s kreativitou, jestliže u vás převládá formálnost a konvence.
Ano, patří i sem. Výzva k akci, která uživateli napoví, co by měl dělat dál. Chcete, aby si šel vybrat zboží? Nebo aby vás kontaktoval? Instruujte ho. Logicky navažte na obsah podstránky a snažte se nenápadně „popostrčit“ návštěvníka ke splnění určeného cíle.
Nechte o vašich kvalitách a dovednostech „promluvit“ jiné. Pokud sbíráte a zveřejňujete reference, využijte je pro své představení. Podle celkové formy a záměru buď odkazujte do příslušné sekce, nebo rovnou uveďte konkrétní hodnocení.
„O nás“ je sázka na jistotu. Ne vždy ale vyhovuje. Pokud nezapadá do kontextu vašich stránek, použijte jiný název – např. „Kdo jsme“, „Naše mise“, „To jsme my“, „Náš příběh“, „Seznamte se s XYZ“. Existuje řada možností a nápadů, jak se originálně představit.
Jen si dejte pozor, aby přílišná kreativita nebrzdila potenciál této webové sekce. Ať už zvolíte jakékoli pojmenování, mělo by z něj být patrné, co se pod ním ukrývá.
Úžasný článok. Ďakujem za konkrétne prìklady.
Napište, že jste největší e-shop, ale zdůvodněte to. Superlativy jsou na místě, ale musíte jim vždy vystavět pevnou argumentační základnu. Jinak se váš úmysl ohromit zhroutí jako domeček z karet…
Superlativy jsou na místě, ale musíte jim vždy vystavět pevnou argumentační základnu.
V bodu 1 pisete o doplnku Mindflow pro podporu koncentrace a soustredeni. Prihazuji pordrobne predstaveni produktu /ktery se nejednomu copikovi ci spravci webu muze kdykoliv hodit.. :D / https://www.slimming.cz/mindflow/
Superlativy jsou na místě, ale musíte jim vždy vystavět pevnou argumentační základnu.
Velmi dobře vysvětleno. Určitě to použiju pro svou stránku s filmy
nice post
Úžasný článok.
Napište, že jste největší e-shop, ale zdůvodněte to. Superlativy jsou na místě, ale musíte jim vždy vystavět pevnou argumentační základnu. Jinak se váš úmysl ohromit zhroutí jako domeček z karet…
Skvelý článok. Ďakujem za príklady.
Super článok. S pozdravom
Skvelý článok. Ďakujem za príklady!
Skvelý článok. Ďakujem za príklady.
Skvelý článok. Ďakujem za príklady.