Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Co nesmí chybět na vstupní stránce webu, aby prodávala

vstupní stránka webu

Máte vytvořený web, jste plni euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašemu webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na svém webu. Váš projekt si to jistě zaslouží. vstupní stránka webu

1. Meta název, popisek a URL adresa

K čemu slouží? Aby byly vaše webové stránky SEO přátelské s vysoce relevantními klíčovými slovy. S příslušnými meta titulky a meta popisky můžete zařídit větší objem kvalitního provozu na vstupní stránku.

Vytvořte své webové stránky tzv.”SEO friendly”, to znamená, že nadpis (meta title) své stránky zvolíte výstižně tak, jak by ho mohli návštěvníci vyhledávat. Pokud používáte např. redakční systém WordPress a neodstraníte si původní titulek “Další web využívající WordPress“, tak pak vypadají vaše stránky ve vyhledávání podobně jako tyto:

automaticky generovaný titulek wordpressu

Zvolte si takový název, který bude vystihovat název vašeho projektu (značky) a co děláte nebo s čím můžete lidem pomoci, co získají. Stejně tak si nastavte i meta popisek (meta description), kde stručně popíšete, co děláte a jak můžete lidem pomoci. Můžete použít i svou expertní větu (core message či slogan). Tento popisek je pak vidět šedivě ve vyhledání pod URL adresou vašeho webu. U mě je to například tato věta: “Vytvořím Vám profesionální zábavné animované video. atd..“:

jak na meta titulek a popisekA kde si toto nastavení můžete změnit?

Pokud používáte WordPress, tak klikněte na “Nastavení” -> “Obecné” a změňte “Název webu” a “Popis webu“:

nastavení meta dat ve wordpressu

 

2. Kontaktní informace

Telefonní čísla je nejlepší dávat ideálně do pravého horního rohu webu. Umístěte tedy kontaktní číslo do horní části webu, aby se vaši zákazníci mohli dostat ke kontaktu na vás co nejrychleji. Dobrým příkladem jsou např. Next reality:

kam umístit kontakt na webu?

 

3. Přesvědčivé nadpisy

Hlavní nadpis nastaví očekávání vašich návštěvníků téměř okamžitě a pomůže jim se rozhodnout, zda je vaše webová stránka pro ně vhodná, nebo ne. Stejně jako titulek v novinovém článku, tak i váš hlavní nadpis na webu musí být přitažlivý.

ukázka dobrého nadpisu na webu

 

 4. Dominantní magnet na zákazníky

Použijte do horní části webu video nebo poutavý obrázek, který bude jasně komunikovat, co návštěvník na stránce získá a o čem web je.

jak vytvořit magnet na zákazníky

5. Používejte odrážky

Nepište dlouhé nečitelné texty na jednom řádku. Používejte odrážky. Odrážky jsou nejen čitelnější, ale i strukturují text a usnadňují vstřebávání informací.

strukturování textu webu pomocí odážek

 

 6. Výzva k akci

Řekněte svým návštěvníkům přesně to, co chcete, aby na webu udělali za akci. Mají si stáhnout ebook zdarma? Vyzkoušet vaši aplikaci? Někam se zaregistrovat? Sdílet video s přáteli? Něco koupit? Přidejte jasnou výzvu k akci. Snížíte tak jejich frustraci a zmatek tím, že vaše výzva bude jasná a snadno čitelná.

výzva k akci (call-to-action)

 

 7. Webový formulář

Když přijde návštěvník na váš web a nic ho nezaujme, tak odchází. Proto mějte viditelně umístěný nějaký magnet, samozřejmě nejlépe něco zdarma (něco, co  pomůže vyřešit běžný problém, například v podobě videa nebo ebooku). Umístěte na svůj web webový formulář na sběr kontaktů a získávejte e-maily vašich návštěvníků výměnou za nějaký hodnotný obsah.
Můžete použít i tzv. pop up (vyskakovací) formulář, který najdete i MioWebu (viz obrázek). Nestane se tak, že o návštěvníka přijdete, když z webu odejde – můžete s ním později komunikovat, budovat jeho důvěru a díky tomu pak třeba nakoupí.

vyskakovací (pop-up) okno

 

 8. Budujte důvěru

Pokud k vaší značce (firmě) nemá zákazník důvěru, tak od ní nic nekoupí. Použijte na webu (video)reference, případové studie nebo i loga společností, pro které jste pracovali. Pomůže vám to získat zákazníkovu větší důvěru ve vás.

reference na webu budí větší důvěru

 

 9. Vypíchněte přínosy nebo zajímavé funkce

Vypíchněte nejlepší přínosy či funkce svého produktu, služby, ebooku atd. a popište je takovým způsobem, který klade důraz na jejich výhody: jak vaše nabídka zlepší životy vašich zákazníků.

přínosy produktu pro zákazníky

 

 10. Sociální tlačítka

Máte svůj web napojený na sociální sítě? Aby když se někomu bude líbit vaše video nebo článek, aby ho mohl jednoduše např. „olajkovat“? Pokud ne, určitě si implementujte možnost sociálních tlačítek do webu. Tuto funkcí má v sobě i MioWeb, pokud jej používáte.

sociální tlačítka na webu

 

Tak to bylo to nejdůležitější, bez čeho se vaše vstupní stránka, popřípadě i další stránky neobejdou. Neberte to jako další článek, který si někam založíte, ale opravdu doporučuji si dát alespoň pár minut pro váš projekt, respektive web, a zkontrolovat si, jestli vám na něm něco nechybí, co by mohlo přispět k jeho větší úspěšnosti. Někdy i „nepatrná změna“ např. titulku webu nebo titulku ebooku zdarma může udělat velké divy :)

Přeji vám mnoho úspěchů s vaším projektem. Pokud máte nějaký tip jak zaujmout zákazníka, o který se chcete podělit, tak nám napište do komentářů.

je svobodná a šťastná online podnikatelka. MioWebu pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).
Komentáře
  1. Solar Guy napsal:

    Přeji vám mnoho úspěchů s vaším projektem. Pokud máte nějaký tip jak zaujmout zákazníka, o který se chcete podělit, tak nám napište do komentářů.

  2. the backrooms napsal:

    Dobrá vstupní stránka by měla mít přesvědčivou nabídku a měla by být schopna stručně a jasně vyjádřit, proč se nabídka vyplatí.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.