Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

83 funkcí, které vám v podnikání zvýší zisk a ušetří náklady. Reálné příklady uživatelů Miowebu

Už dost bylo odkládání několikaletých snů i těch, které jste si vysnili dokonce už jako malé děti. Nastal čas detailněji prozkoumat Mioweb, jeho funkce i všechny výhody, které přináší, a naplno dělat to, co vás baví. Obavy hoďte stranou. Sami uživatelé vám poví, kde sebrali odvahu a kam se díky Miowebu vypracovali. Uvidíte, jak uspořit a úspěšně podnikat online.

Profesionální web ve vaší režii

Mioweb je tady pro vás. V tomto případě se ale nejedná o ohranou frázi, nýbrž čistý fakt. I bez znalosti programování totiž sami dokážete vytvořit moderní a funkční web, který za vás bude automaticky prodávat a pravidelně vám generovat nové objednávky.

Nadšení je polovina úspěchu

Je úplně jedno, co chcete světu nabídnout. Uspět je možné s čímkoliv. Zapálení pro věc vás bude samo pohánět ke snovým výdělkům, a to ať v oboru zdravé výživy, psychologie, umění, výroby vlastních produktů nebo například tanečních kurzů.

Vaše sebevědomí poroste

Krásné na tom všem je, že za celým projektem stojíte hrdě vy, děláte, co vás baví, a nemusíte neustále někoho prosit o pomoc, protože si vše zvládnete obstarat sami. Existují různé způsoby, jak vydělávat na internetu, a některé z nich vám níže představíme.

To nejlepší z Miowebu

Na začátek vás ještě uvedeme do obrazu, co se týče funkcí, o kterých budou podnikatelé mluvit.

Hlavní kouzlo Miowebu spočívá především v uceleném balíčku 83 funkcí, kde tu nejdůležitější část tvoří editor pro tvorbu webu, prodejní funkce pro příjem objednávek, fakturaci a zpracování plateb a napojení na celou řadu marketingových aplikací, např. pro automatizované rozesílání e-mailů.

Mioweb navíc sdružuje desítky až stovky pluginů a užitečných nástrojů, které si máte možnost kdykoliv stáhnout a aplikovat na svém webu.

6 oblíbených funkcí, které vám pomohou s prodejem

  1. Intuitivní editor pro tvorbu webu a blogu představuje gro celého Miowebu.
  2. Prodejní modul s fakturací, kde vytvoříte prodejní formulář, připojíte platební bránu a pak už Mioweb sám bude vystavovat faktury a posílat je vašim zákazníkům.
  3. Cesty zákazníka (tzv. funnely) neboli konverzní stránky, které vám získávají kontakty a zájemcům automatizovaně prodávají vaše produkty nebo služby.
  4. Členské sekce obsahují vaše know-how ve formě kurzů, videí, tutoriálů, návodů, e-booků, textů, PDF dokumentů či jiných formátů, k nimž mají přístup pouze registrovaní zákazníci, kteří si u vás takový obsah zakoupili.
  5. E-shop je cesta, jak prodávat jakékoliv hmatatelné produkty. Například obrazy, vzdělávací kartičky, kosmetiku, materiál na výrobu košíků a cokoliv dalšího.
  6. Statistiky vám poví, jak si váš byznys vede, kolik lidí chodí na web, kolik z nich si stáhlo váš produkt zdarma (tzv. magnet) a jaký objem produktů jste prodali za časové období, které si zvolíte. Dle toho pak můžete vylepšovat svůj web a zvyšovat tak počet objednávek.

Se získáváním nových zákazníků a s neustálým přísunem objednávek pomáhají mnohým podnikatelům uzavřené skupiny na Facebooku, které vytváří silné zázemí komunity a slouží k vzájemnému podporování, vzdělávání, sbližování se zákazníky a k budování důvěry.

Reálné příklady, jak Mioweb pomáhá plnit sny

Každá je jiná, každá z nich se věnuje něčemu zcela odlišnému, ale jedno tyto ženy spojuje – zkušenosti s Miowebem, na kterém stojí celé jejich online podnikání.

Možná právě díky jejich příběhům najdete inspiraci a odvahu k tomu, udělat také první krok k vysněnému životu, odejít z korporátu nebo z jakékoliv jiné práce, která vás nenaplňuje, a začít žít tím, co jste milovali už jako malé děti.

Lenka fotí, prodává online kurzy i produkty přes e-shop

Jméno: Lenka Stehnová

Projekt: Miluji focení

Poslání: fotografka a lektorka kurzů pro fotografy

Začátky podnikání

Původně měla Lenka pouze fotoateliér. Její ambice ale sahaly mnohem dál, a tak své podnikání začala postupně překlápět do online podoby. 2 roky jí trvalo, než se značka naplno rozjela dle jejích představ a nyní má úspěšný byznys, který miluje.

Jak jí to funguje dnes

S Miowebem má neomezené možnosti a může svůj byznys neustále rozvíjet. Všechno na webu je automatizované. To znamená, že když například proběhne nákup, novému zákazníkovi se automaticky vygenerují přihlašovací údaje, a ona nemusí řešit nic.
Díky členským sekcím mohla Lenka spustit složitější a komplexnější kurzy Photoshopu a Lightroomu, kde se klientům postupně otevírají jednotlivé lekce a celé prostředí po přihlášení je pro ně velmi přehledné a sympatické.

Jak získává nové klienty

Když si někdo stáhne její produkt zdarma, pošle mu automatizovaně sérii e-mailů, v nichž představí své kurzy, užitečné video tipy apod. Tím mu ukáže, jaké další možnosti má k dispozici a co by se mu mohlo při focení hodit. E-maily zákazníka krásně navedou a řeknou mu, jaký produkt je právě pro něj v aktuální situaci (začátečník, pokročilý…) nejužitečnější. Díky tomu nemusí procházet veškerý obsah, který už na webu je a který neustále přibývá.  

Vedle e-mailingu využívá Lenka při prodeji promyšlené funnely nebo třeba placenou reklamu. Například svůj offline produkt – Rodinná karetní FOTO VÝZVA – propagovala přes Facebook reklamu a fungovalo to skvěle. Jedna konverze stála pouhých 45 Kč, než se změnil algoritmus a cena jednoho nákupu se zdražila.

Je třeba nebát se a zkoušet různé způsoby propagace. Případně své kroky konzultovat s odborníky. Velkým pomocníkem je Lence rovněž komunita na Facebooku, kterou si v průběhu podnikání vybudovala a kde sdílí novinky, zajímavosti a tipy. Uzavřená skupina na Facebooku nyní čítá 6 700 uživatelů a v databázi má přes 10 000 e-mailingových kontaktů. 

Všechny tyto kanály včetně placených kampaní a produktů zdarma na webu jí neustále přivádí nové lidi se zájmem o focení.

Její rada budoucím podnikatelům

Soustřeďte se na to, co funguje, a nemilosrdně dejte bokem to, co vám nic nepřináší.

Povídání s Lenkou ve videu

Kateřina pomáhá získat příspěvky od nadací a nadačních fondů ČR

Zvolit web na míru nebo Mioweb?

Jméno: Kateřina Dolenská (dříve Pelcová)

Projekt: Nadačník

Poslání: nabízí okamžitou pomoc k získání podpory a pomůcek

Web na míru vs. Mioweb

Projekt Nadačník umožňuje lidem získat příspěvky svépomocí a jelikož jeho tvůrci chtěli, aby byl ihned dostupný opravdu všem, musel být samozřejmě online.

Když pak řešili nový web, zdál se vývoj na míru jako správná cesta. I když vývojářům přesně zadali, jak má vypadat a fungovat, nebyly výsledné stránky přehledné, graficky hezké ani přizpůsobitelné tak, jak si představovali. O úpravy bylo navíc potřeba pokaždé žádat programátory, čímž se celý proces prodlužoval. 

Doba vývoje webu na míru: více než 3 měsíce

Cena webu na míru: 150 000 Kč

S webem na míru tedy nebyli spokojení a když se doslechli o Miowebu, rozhodli se ho vyzkoušet. K jejich překvapení byl systém vzhledem k nízké ceně velmi intuitivní, na výběr měli z mnoha krásných grafických šablon a web byl rovněž přizpůsobitelný pro všechna zařízení. Celý původní web proto nakonec překlopili na Mioweb a vše se velmi zjednodušilo a zefektivnilo.

Doba vytvoření webu na Miowebu: přibližně 10 dní

Cena Miowebu: měsíční poplatek 2 000 Kč + DPH

Výhody Miowebu

Editace webu je snadná a grafika je velmi poutavá, moderní a lze ji přizpůsobit svým potřebám. Šablona Miowebu je dostatečně intuitivní a zaměstnance není potřeba téměř vůbec zaučovat, protože se v prostředí systému sami velmi rychle zorientují.

Její rada budoucím podnikatelům

Pokud přemýšlíte, kde si postavit nové webové stránky pro svůj projekt, nebojte se do toho jít s Miowebem. Ušetříte statisíce korun za vývoj i za grafiky a vše si upravíte sami v okamžiku, kdy to bude zrovna potřeba.

Povídání s Kateřinou ve videu

Lucie pomáhá online podnikatelům a virtuálním asistentkám

Jméno: Lucie Doležalová

Projekt: Grow Online Academy

Poslání: virtuální asistentka pro online podnikatele

Začátky podnikání

Většinu svého profesního života působila Lucie na asistentských pozicích. Práce ji vždy bavila, ale rovněž chtěla trávit více času i se svým synem. Proto se rozhodla radit podnikatelům online a pomáhat jim s technickým nastavením webu, administrativou a dalšími činnostmi, které mohou delegovat na někoho jiného. Vedle toho se pustila do projektu, v němž zaučuje nové virtuální asistentky a předává jim své nasbírané know-how.

Když se web a služby rozrůstaly, přesunula se z původního řešení na Mioweb. Ze začátku jeho možnosti plně nevyužívala a měla ho spíše jen jako vizitku. Postupně však, především i díky svým klientům, objevovala funkce Miowebu, až mu zcela propadla. Nyní oceňuje zejména to, že může mít i několik členských sekcí, které si pochvalují i její zákazníci.

Jak dlouho trvá zrod webu

Je potřeba počítat s tím, že vývoj bývá pomalejší. Člověk se učí, zkouší a testuje, co mu funguje a co ne, takže nejde hned očekávat miliony prodejů. Jestliže začínáte od nuly, trvá průměrně asi 3 měsíce, než je web funkční. Ve startovacím objemu ale může být web připravený už za 14 dní. Nutno však podotknout, že v takovém případě se jede od rána do noci a tvoří se a tvoří.

Pak může klidně trvat i rok, než si vás lidé najdou, zapamatují a oblíbí. Zde je důležitá aktivita sdílení, využívání sociálních sítí a sbírání kontaktů.

Jak dlouho trvá zrod asistentky

Komplexní zaučení asistentky trvá přibližně půl roku. Po této době ví, jak komunikovat a spolupracovat s klientem, jak si nastavit cenu, naučí se velmi dobře pracovat se systémem, ví kam na webu klienta kliknout, kde upravit text, jak rozesílat e-maily apod.
Některé asistentky, které prošly jejím kurzem, mají plno někdy už za půl roku od vytvoření vlastního webu na Miowebu a nabídnutí svých služeb, takže ani nenabírají nové klienty. To i díky tomu, že je Lucie učí být aktivní na sociálních sítích a radit jen tak zdarma, díky čemuž si je lidé zapamatují a když pak hledají za nějaký čas asistentku, vzpomenou si na ně.

Její rada budoucím podnikatelům

Mioweb se vyplatí, protože měsíční poplatek za jeho provozování se v objemu vydělaných peněz ztratí. Web pak navíc pracuje za vás, protože je automatizovaný, a vy se tak můžete soustředit na samotnou tvorbu kurzů, produktů a vymýšlení strategií.

Nebojte se delegovat svou práci. Stačí mít asistentku i jen na jednu hodinu měsíčně a uvidíte, jak významně vám to pomůže.

Povídání s Lucií ve videu

Blanka cvičí, školí a vzdělává skrze e-booky a návody

Jméno: Blanka Szabóová

Projekt: Škola fitness

Poslání: pomáhá najít cestu ke zdravému tělu

Začátky podnikání

Blanka několik let provozovala své pohybové studio, jenže pandemie jí do toho hodila vidle. Bylo potřeba vymyslet něco, aby studio přežilo i přes uzavření podniků. Naštěstí se objevila skvělá příležitost v podobě Miowebu a Blanka se rozhodla moderní technologii využít. To jí dalo obrovskou svobodu i po nejhorší vlně pandemie a otevřely se jí tím nevídané možnosti.

Zpočátku měla obavy, že to nezvládne. Mioweb je ale postaven tak, aby si svůj profesionální web dokázal jednoduše postavit opravdu každý, tedy i starší generace, která na online svět není tolik zvyklá.

Následně se objevila nejistota a strach, že si její online kurzy nikdo nekoupí a veškerý čas, který do budování webu vložila, vyjde vniveč. Úsilí se ale mnohonásobně vyplatilo a díky Miowebu dnes Blanka sdílí své zkušenosti a znalosti napříč celou Českou republikou a vedle studia jí generují příjmy i její online kurzy.

Proč používá členské sekce

Členské sekce se Blanka na svém webu rozhodla využít, protože jí to přišlo logicky návazné a viděla, že by její web mohly posunout zase o level výš. Systém ji krok za krokem srozumitelně navedl a když se objevil nějaký problém, mohla kdykoliv kontaktovat podporu Miowebu. Do jednotlivých sekcí pak vložila obsah, který lidi baví a je pro ně hodnotný.

Proč si oblíbila prodej online kurzů

Díky tomu, že jsou kurzy online a kdykoliv dostupné, mohou se lidé učit svým vlastním tempem. Nejsou omezeni místem ani přesně daným časem a mohou studovat, kdy se jim to zrovna hodí. Lekce si mohou pustit i vícekrát a lépe si tak informace zapamatovat.
Vedle toho je u online kurzů i spousta výhod pro samotné tvůrce, kteří mohou mít více webů dle různých témat, vytvářet mnoho kurzů a předávat tak know-how z různých oborů. Záleží především na jejich čase a na množství informací, které chtějí sdílet s ostatními.

Její rada budoucím podnikatelům

Online kurzy jsou výborné v tom, že si je lidé mohou vzít s sebou pro zábavu i na dovolenou a videa si poslechnout znovu dle potřeby. Toto je budoucnost, která se vyplatí jak podnikatelům, tak samotným zákazníkům.

Povídání s Blankou ve videu

Další zkušenosti úspěšných podnikatelů na Miowebu

  • Šárka Chapman – Šárka se zabývá osobnostní transformací, kdy prostřednictvím kvantové expanze pomáhá lidem se změnou mindsetu, energie i reality. Na Miowebu využívá grafickou šablonu i fakturační a mailingový systém, automatizaci objednávek, členské sekce a mnoho dalších funkcí. Web sám navede její klientky až k nákupu kurzů a workshopů a ona se s nimi potkává až při samotné konzultaci. Web jí tedy značně usnadňuje práci a pomáhá jí s rozšiřováním nabídky svých produktů. Více o tom, jak Šárce Mioweb pomáhá, ve videu.
  • Katarína Holubová – Katarína předává své zkušenosti a publikuje video návody pro rychlé osvojení si schopností a technik potřebných k pletení košíků z pedigu. V uzavřených členských sekcích nabízí základní, střední a vysokou školu pedigu, e-shop s materiálem pro výrobu košíků a další užitečné e-booky, online kurzy i materiály zdarma. Díky Miowebu se jí podařilo ohromně zvýšit obrat a naplno se pustit do online podnikání. Web jí pomáhá se všemi rutinními, ale nezbytnými úkoly spojenými s prodejem. Více o tom, jak Kataríně Mioweb pomáhá, ve videu.
  • Marie Helen – Marie ukazuje ženám, jak nastartovat samouzdravovací schopnosti těla prostřednictvím samomasáží, bylinek a zdravé stravy. Začínala klasicky v offline studiu, ale chtěla být užitečná více lidem a také si více vydělat, takže celý projekt postupně překlopila do online světa. Už po 4 měsících měla první prodeje svých online kurzů, vytvořila e-book zdarma jako magnet a postupně rozšiřovala svou databázi klientů. Nadšená je zejména z členských sekcí, díky nimž má v kurzech opravdu jen ty, kteří se do nich registrovali. Vše funguje automaticky a moc jí to ulehčuje práci při tvorbě nových kurzů a produktů. Nyní má možnost pomáhat mnohem více lidem a tím si i mnohem více vydělat, než tomu bylo dříve. Více o tom, jak Marii Mioweb pomáhá, ve videu.
  • Zuzana Freyja – Zuzana nejen sama tvoří obrazy, ale pomáhá objevovat tvůrčí potenciál i svým klientům prostřednictvím online kurzů. Zaměřuje se na otevírání kreativity, zlepšování imaginace a k tomu pořádá i workshopy. Na Miowebu se jí líbí zejména to, že se nemusí bát technických problémů a když už se nějaká nejasnost objeví, vždy jí pomůže technická podpora. Díky kvalitnímu webu a své komunitě na Facebooku se jí například podařilo za pouhé 4 dny prodat 100 kurzů. A jelikož hledala způsoby, jak trávit u počítače co nejméně času, našla si k ruce kolegyni, která jí nyní pečuje o web. Více o tom, jak Zuzaně Mioweb pomáhá, ve videu.

Zajímavé příběhy sdílí také Lucía Čapková (Dot Art Therapy), Zuzana Pogranová (kurzy na MS Excel) nebo energické ženy Lůca a Mary (Cvičky Onlajn). Rovněž můžete nahlédnout do PŘED a PO úspěšných podnikatelů, kteří popisují, jak jim Mioweb šetří čas, nervy i peníze.
Jak vidíte, hobby je skutečně možné proměnit v práci na plný úvazek. Stačí jít po malých krůčcích za svým snem a pomocí onlinu dát svému podnikání stabilitu a fungující systém, který vám bude automatizovaně generovat nové a nové zákazníky.

Vzhůru do vysněného podnikání bez hranic

Při nákupu Miowebu se nemusíte složitě rozhodovat, který tarif je pro vás ten pravý, ani nebudete muset v budoucnu připlácet za další služby, až se vaše podnikání rozroste. Svůj projekt můžete naplno rozjet hned a se vším všudy.
Věřte, že využijete většinu z našich 83 funkcí, protože prostě uvidíte, že skvěle fungují. Zejména propracované členské sekce a cesta zákazníka vás ohromí, jak už o tom v předchozích videích mluvili úspěšní podnikatelé na Miowebu.

Je pro mě Mioweb opravdu ten pravý nástroj?

Přemýšlíte, jaké by to bylo s Miowebem? Rádi byste nahlédli pod pokličku, ale hlavou se vám stále honí pochyby, protože jste web nikdy sami netvořili a nevíte, kde začít?

Vyzkoušejte si Mioweb za 1 Kč na 14 dní. I bez znalosti programování si ověříte, zda byste to sami zvládli a zda by vás tvorba vlastního webu bavila.

Zjistíte mimo jiné i to, jak funguje oblíbená členská sekce, jak lze automatizovat prodej, abyste mohli hodit nohy nahoru a jen pozorovat přicházející objednávky, a co všechno je na webu možné sledovat a měřit. 

Už ve zkušební verzi si vyzkoušíte všech 83 funkcí, které Mioweb nabízí, a k ruce vám dáme podrobné návody i našeho experta, který vám se vším poradí.

Starám se o to, aby měli klienti Miowebu vše potřebné k úspěšnému používání naší aplikace a jejich webové projekty rostly k radosti všech.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.