Prodejní stránka
Naším cílem od začátku bylo, abyste se dostali až na tuto stránku... Protože ve funnelu jde v první řadě o prodej.
Tohle je prodejní stránka. Tady jde o všechno.
Cílem prodejní stránky je nabídnout produkt, který logicky navazuje na téma funnelu. Nemusí, ale nutně pomáhá vašemu kontaktu vyřešit problém, kvůli kterému se rozhodl do funnelu vstoupit.
V průběhu cesty funnelem totiž kontakt může zjistit, že jeho skutečný problém leží někde jinde.
Za vyřešením malého problému, kvůli kterému přišel na landing page, leží problém větší. Vy, jako odborník na danou oblast to můžete vědět a právě díky funnelu přivést zájemce k tomu, aby si to uvědomil a vyřešil svůj SKUTEČNÝ problém.
Vemte si náš případ:
Registrovali jste se proto, abyste zjistili, jak funguje prodejní funnel a viděli návaznost jednotlivých kroků. To jsme vám na každé stránce ukazovali (tímto jsme splnili slib, který jsme dali na landing page). Jenže jsme si zároveň vědomi, že nestačí vědět, jak funnel funguje. Důležité je umět funnel na webu vytvořit. Měřit jeho výsledky, abyste ho mohli upravovat.
A také víme, že když jste došli až sem, funnely zatím nepoužíváte, ale přesvědčili jste se, že jsou užitečné. Budete se ptát, jak si ho na webu vytvořit.
A také víme, že když jste došli až sem, funnely zatím nepoužíváte, ale přesvědčili jste se, že jsou užitečné. Budete se ptát, jak si ho na webu vytvořit.
A to je okamžik, kdy přichází naše nabídka.
- Pokud chcete stavět web s prodejními funnely, které jednoduše propojíte s vaším e-mailingovým nástrojem a platební bránou, využijte Mioweb.
- S tím, jak se v něm staví funnely, jste viděli na obsahové stránce a funnel, ve kterém jste, je také postavený v Miowebu.
- Po objednávce budete mít navíc přístup ke kurzu, kde v 15 lekcích ukazujeme, jak funnel krok za krokem postavit, abyste nejdéle do měsíce měli nastavený komplet online prodej a mohli do funnelu začít posílat návštěvnost.
- Využít budete moci i šablony pro jednotlivé stránky nebo funnel vytvořit na jedno kliknutí a pak jen upravit dle vaší nabídky.
- A samozřejmostí je i garance spokojenosti na 30 dní, kdy pokud zjistíte, že pro vás Mioweb vhodný není a využívat ho nebudete, vrátíme vám peníze za celou první objednávku.
Tady se Mioweb kupuje.
Tarif Mioweb. Všechny funkce, jedna cena.
2 000 Kč měsíčně.
(2 420 Kč s DPH)
(79 € / 95 € s DPH)
Mioweb platíte měsíčně (nebo ročně), bez závazků, s možností službu kdykoliv ukončit.
Každý další web s 50% slevou
Naši klienti často využívají Mioweb pro více projektů. Cena každého dalšího webu pod účtem v tarifu Mioweb je 1 000 Kč (1 210 Kč s DPH) měsíčně.
Tipy k prodejní stránce:
- 1TestujteNeexistuje univerzální struktura a délka prodejní stránky. Je potřeba testovat varianty.
- 2Vždy jen jedna výzva k akciNa prodejní stránku dejte jen jednu výzvu k akci dle povahy vaší nabídky - objednávku produktu, rezervaci služby.
- 3Prvky odstraňující bariéry v nákupuNa prodejní stránku je vhodné přidat prvky, které odstraňují bariéry v nákupu, např. garance, bezpečnost platby, časté otázky týkající se pořízení služby, počítadlo již zakoupených produktů
- 4Prodejní (objednávkový) formulářNa prodejní stránce nemusí být rovnou prodejní formulář (možnost objednávky), ale může skrze tlačítko odkazovat na objednávkovou stránku, která teprve nabídne možnost koupit.
- 5Měření nákupůKdyž se rozhodnete z prodejní stránky odkazovat na obecnou objednávkovou stránku, např. produkt v e-shopu/klasickou objednávkovou stránku na webu, ujistěte se, že dokážete nákupy měřit.