Prodejní strategie #5
#5 EMAIL ROZHOVOR
Každý předchozí krok násobí ten předešlý. Je to jako složený úrok. Tím pátým je email rozhovor. Je to komunikace, kterou vedete s lidmi poté, co se u vás na webu zaregistrují. Bavíte se a mluvíte s nimi. Email je živý člověk. Váš člověk, který si vyžádal informace, které přitáhl silný magnet. Je to váš nový možný klient a tak si ho hýčkejte a pečujte o něj. Tím, že s ním budete komunikovat.
Jak praktikovat hluboké naslouchání v email rozhovoru? Tak, že budete poskytovat informace, vzdělání a zábavu v oblasti, kterou se zabýváte a vaše emaily nebudou šedá všední nuda.
Emaily jsou lidé a tak se přirozeně a autenticky bavte, jako byste je měli u stolu a veďte s nimi rozhovor. To, že klient nekoupí ihned, přestože vidí vaši bláznivou nabídku nic neznamená. S tím se počítá. Vy dáváte možnosti i dál. V nich leží největší bohatství. V následném a opakovaném prodávání. A email databáze je pro to zlatý důl.