Prodejní strategie #1
#1 BLÁZNIVÁ NABÍDKA.
Myslím tím prostě neodolatelnou nabídku. Lidé prodávají produkty, ale nedávají nabídky. A to je velký rozdíl. Vy dejte lidem nabídku, které se nedá odmítnout, pokud je to zákazník pro vás.
Nabídka má 5 částí. Pozornost. Příběh. Hodnota. Důkazy. Podmínky.
Zde na callu nemáme tolik prostoru projít každou z nich, ale vypíchnu dvě, které můžou udělat obrovský rozdíl, pokud je teď nepoužíváte.
První jsou reference. Důkazy toho, že to co říkáte jsou pravda. Uveďte důkazy, reference, příběhy a výsledky vašich zákazníků, textem, ve videu, obrázkem, jakkoliv a uvidíte, jak se vám zvedne prodejní konverze.
Druhou je garance. Nemyslím zákonné lhůty. Myslím tím něco, co nenechá nikoho na pochybách, že jste si tím, co nabízíte totálně jistí a taky to svou garancí potvrzujete. Doručte výsledek, dejte lidem bezpečí a jistotu, dejte jim možnost, že se na vás můžou spolehnout, dejte jim své slovo garancí, ze které si sednou na zadek.
Bláznivá nabídka je klíčový komponent vašeho úspěchu. Pokud teď ukazujete fotku, cenu a popis produktu, ale nedáváte bláznivou nabídku, přicházíte o peníze.