Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Patříte mezi ty, kteří si říkají: “Co mám na web napsat nebo co by na webu mělo být?”
Projdeme si základní věci, které by měl váš web obsahovat.
Jsou údaje, které jsou povinné, údaje, které bychom na webu mít měli, protože je to nepsané pravidlo a údaje doplňující.
Měli bychom mít na paměti, že jsou lidé, kteří jen tzv. skenují stránky, protože hledají konkrétní věc. Současně na váš web přijdou i lidé, kteří se chtějí dočíst více a mají čas na dlouhé texty.
Jak tedy oslovit a uspokojit všechny? Strukturou textu. Ještě než se podíváme na stránky, které by na webu měly být, projdeme si pravidla psaní obsahu.
U povinných informací na webu moc invence nepoužijete. Umístěte je na obvyklé místo, tedy do patičky webu nebo na stránku s kontakty. Mezi povinné informace na webu patří:
Obsah není jediné, na co si dát pozor. Jednoduchá navigace úzce souvisí s úspěchem velkých prodejů. Pokud stále pátráte, kde je chyba a co vám na webu chybí, podívejte se na vzdělávací sérii videí s názvem “Prosperující web” a udělejte z webu vašeho nejlepšího prodejce.
Specializujte se. Být Ferda mravenec je možná pěkné v pohádkách, ale pro důvěryhodnost webu to není to pravé. Představte si, že se na webu prezentujete jako partnerský poradce, ale také tam máte proklik na své služby rozvodového právníka a k tomu ještě nabízíte potravinové doplňky stravy. Víte kam tím míříme? Ani pro obsah a SEO to není vhodné. Proto oddělujte své aktivity na několik webů. Tím získáte větší důvěru u zákazníků a vám se bude lépe tvořit obsah pro konkrétní skupinu lidí.
Vždy, když tvoříte obsah, měli byste mít na mysli konkrétního zákazníka, pro kterého píšete text. Proto před začátkem tvorby obsahu mějte na paměti onoho klienta. Pokud nevíte, jak specifikovat svého klienta, můžete si o tom přečíst zde.
S kontaktním formulářem nebo e-mailem a telefonem. Zde mohou být i odkazy na sociální sítě.
Zde ale pozor na přílišný výběr. Pokud vyjdete ven naráz s dvěma super produkty nebo službami, nevědomky jim vytvoříte konkurenci a místo toho, aby tržby byly vyšší, jsou naopak nízké. Proto nové produkty a služby prezentujte odděleně a postupně.
Reference, které vám pomohou navnadit klienty ke koupi či spolupráci.
Pomáhá navázat vztah s lidmi, navodí důvěru. Také se mohou inspirovat vaším životním příběhem.
Toto je sekce pro lidi, kteří skenují web a hledají rychlé odpovědi na své otázky a rychlé řešení problému. Zde můžete uvést to, na co se vás lidé nejvíce ptají.
Je dnes nutností webu. Pokud chcete dominovat na Googlu, tak i pro SEO je psaní blogových článků to nejlepší, co můžete jednoduše udělat. V článcích můžete představit své služby, sebe i zákulisí firmy. Podstatné je přinést čtenářům užitečné informace, obohatit je nebo i pobavit, a to formou, která bude čtivá a poutavá. Nápadům se meze nekladou. Vybírejte názvy, které chytnou. Už z názvu musí mít čtenář pocit, že chce vědět více.
Toto byl jen letmý přehled, pokud se chcete dozvědět více o tom, jaké stránky na webu mít a co na ně dát, aby plnily svůj účel, doporučujeme, abyste se podívali na video “Webová stránka, která získá zákazníka i vám”, které najdete zde ve vzdělávací sérii “Prosperující web”.
Dalsi tip: pozor na chyby. V clanku jich je nepocitane. A ty na web nepatri, kdyz to s nim myslite vazne.