Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Zlepšete nejen služby při tvorbě webů klientům

Zlepšete nejen služby při tvorbě webů klientům

Když se řekne audit, co si představíte? Mrazí vás z toho v zádech?

Věděli jste, že se nemusí jednat jen o nepříjemné a státem nařízené povinnosti. S naším novým e-bookem audit 7+3 se to stane zábavou a inspirací. Je jedno jestli jste začínající agenturou, velkou firmou a nebo OSVČ, který se snaží prorazit, principy a postupy jsou velmi podobné. Z tohoto důvodu jsme sesbírali informace z 27 agentur a vydefinovali 7+3 kroky, k prosperující agentuře.

Co je audit?

Audit je prozkoumávání určitých činností, informací a dat s cílem prověřit platnost a spolehlivost. Ale nejen to, díky auditu můžete zjednodušit a zefektivnit procesy a tím snížit náklady a zvýšit zisky. A mít spokojenější zaměstnance i klienty.

Dělat audit sám a nebo pozvat firmu?

Neboli interní a externí audit.

Interní audit si můžete provést sami a díky seznamu kroků v připraveném e-booku k tomu potřebujete jen čas a chuť. Jediné s čím se můžeme potýkat je to, že jsme k sobě i naší agentuře shovívavější než by byl nestranný pozorovatel. Pokud víte že s tím máte problém, pak je vhodné oslovit jednoho z kritických zaměstnanců. Nechat ho projít seznam kroků a popřípadě ho porovnat s vlastními poznatky.

Pokud si, ale přejete komplexní audit je dobré oslovit externího odborníka. Finančně a časově je to samozřejmě nákladnější.

A proto jsme pro vás připravili zásadní milníky každého podnikání, zaujmutí a získávání zákazníka a nastavování podmínek spolupráce. Další 3 kroky v e-booku se věnují milníku, jehož naplnění dělá z malých firem velké a ze začínající agentury, agenturu dlouhodobě úspěšnou.

Jak často dělat audit?

Malé audity podle e-booku můžete provádět pravidelně jednou za čtvrt nebo půl roku. Důležitá není pravidelnost, ale plnění nedostatků.

Audity si můžete vytvářet individuálně, nebo se inspirovat na webu či v našem e-booku.

Každý audit může být zaměřený na jinou oblast, ale je dobré nejdříve dokončit jeden než začnete další.

Jak pracovat s e-bookem: 7+3 kroky k prosperující i malé webové agentuře?

Je to velmi jednoduché. E-book je rozdělen do několik částí. Začíná tím, že si ujasníte co přesně budete nabízet a co již nikoliv, a zda jste v průběhu věků již neustoupili přes míru svým klientům. Také se věnuje nastavení ceny, vaší značky i kvality poskytovaných služeb.

Každý krok je podrobně popsaný a na závěr každé kapitoly je check list.

Popravdě si zodpovíte a spočítáte na kolik procent splňujete udané kroky. A napíšete si termín dokončení, pokud onu část nesplňujete a chcete to napravit.

Pokud všemu rozumíte můžete se přesunout na konec knihy a udělat si jen audit. Je to na vás.

Vždy si ale stanovte termíny dokončení.

Bez nastavení termínu dokončení se může stát, že na úkol zapomenete, protože pro vás nemá prioritu. Ať již stanovujete termín pro sebe nebo úkol předáváte, vždy by tam termín měl být uvedený.

Pro koho je vhodný?

Pro všechny velké i malé firmy, ale i jedince, kteří se chtějí inspirovat a pracovat na růstu.. Dokonce i když je tento ebook zaměřený na agentury, využíjí poznatky všechny firmy.

Buďte k sobě kritičtí

Samotný audit nikoho nikdy nespasil. Má vám dodat informace o slabých a silných stránkách a zda nějakou část neopomíjíte. A pokud neumíte nebo nechcete s výsledky pracovat, pak je audit jen dalším check listem, který vám sebere čas.

Přejeme vám hodně štěstí při opravení nedostatků a spousty spokojených klientů.

 

Audio verze i ke stažení:

Katka pečuje o celý projekt MioWebu a jeho tým. Miluje spolupráci a brainstorming. A taky počítače a techniku jako takovou. Návody otevírá až v nouzi nejvyšší.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.