Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Cesta zákazníka webem je obvykle klikatá a nevyzpytatelná. Každého z nich proto chyťte za ruku a krok za krokem jej doveďte až k nákupnímu košíku. Ve správný čas mu předložte výhody, které váš produkt nabízí, a nenechte jej na pochybách, že má využít právě vašich služeb. Naučte se, jak efektivně využívat prodejní trychtýř a zvyšte své prodeje.
Prodávat na internetu může v dnešní době každý, ale jen ti, kteří mají prodejní strategii a nad prodejem přemýšlí komplexně, mohou uspět.
Vyplatí se důkladně poznat své zákazníky – jak se na e-shopu nebo webu chovají, podle čeho se rozhodují nebo z čeho mají obavy.
Než se totiž zákazník rozhodne, že u vás nakoupí, přemýšlí, váhá a hledá doplňující informace. Čím vyšší je cena produktu, tím delší celý tento proces je. Dejte mu vše na stříbrném podnose, aby již déle nemusel pátrat.
Vybudujte pro každou fázi jeho nákupního rozhodování speciální stránku a odpovězte na otázky, které vaše potenciální zákazníky právě v daný okamžik nejvíce zajímají.
Jednou z účinných strategií, jak toho docílit, je tzv. prodejní trychtýř.
Prodejní trychtýř neboli funnel (sales funnel) funguje na principu postupného snižování počtu potenciálních zákazníků. Ale neděste se.
To totiž znamená, že na začátku je sice vaše publikum široké, ale mnoho z těchto „okukujících“ nemá o vaše produkty reálný zájem. Je tedy potřeba vyselektovat ty, kteří u vás chtějí skutečně nakoupit a právě jim věnovat svůj čas či něco navíc.
Jak komunikovat se zákazníky v různých fázích nákupního procesu a jak by měl tedy takový prodejní trychtýř vypadat? Jeho strukturu tvoří těchto šest základních kroků:
Každá fáze vyžaduje jiný druh informací a jiný přístup. Jen tak dokáže přesvědčit a přinést vám konverze.
Co je to funnel už víte. Nyní vám řekneme, kdo a jak vám s jeho tvorbou pomůže.
Mioweb není jen nástroj k vytvoření moderního webu, je to především způsob, jak úspěšně prodávat a stát se nezávislým podnikatelem. Oproti jiným systémům na tvorbu webů nebo velmi ořezaným řešením, která jsou ke stažení zdarma, totiž umí pracovat s prodejním trychtýřem, ba co víc, krok za krokem vás naučí jej aplikovat i na vaše podnikání.
Co taková cesta zákazníka na Miowebu obsahuje?
Profesionalizujte svůj web a vyvarujte se zbytečných chyb, které vás připravují o zisk. Získejte sofistikované řešení, díky němuž dokáže se svými zákazníky správně komunikovat.
Poznejte, jak funguje funnel v praxi a vytvořte skutečně prodejní web, který pracuje za vás
99 % lidí po prvním příchodu na web standardně odchází. S využitím cesty zákazníka (funnelu) ve spojení s ostatními funkcemi je váš web pomáhá zaujmout a automatizovaně dovést k dokončení nákupu.