Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
V jednom z předešlých článků nazvaném Jak získat kontakt na budoucího zákazníka přes vlastní web jsme vám ukázali, jakým způsobem můžete sbírat kontakty výměnou za hodnotný obsah nebo-li „magnet”. Vysvětlili jsme, že důležitost tohoto kroku spočívá právě v získávání kontaktů na vaše potenciální zákazníky. Zároveň tento krok funguje jako určitý filtr toho, kdo je vlastně tím možným zákazníkem.
A teď, když už máte kontakty, tak vás čeká druhý krok, a tím je budování důvěry skrze dodání dalšího hodnotného obsahu. Dnes vám tedy ukážeme, v jaké formě a pomocí jakých nástrojů můžete předávat obsah, a k tomu vám dopomáhej Mioweb.
Dobrou strategií, jak předávat hodnotný obsah, jsou obsahové stránky. Obsah, který budete prostřednictvím těchto stránek dodávat, by měl korespondovat s tématem magnetu. Měl by na něj logicky navazovat, rozvíjet ho a prohlubovat dané téma.
Dodávání hodnotného obsahu by mělo probíhat v několika krocích a zákazníkovi by měl postupně odkrývat váš pohled na věc, ukazovat souvislosti, přinášet nové informace a celkově zákazníka vzdělávat v dané problematice. Díky tomu zvyšujete svojí kredibilitu a míru důvěry a následně i ve vaše řešení, které se chystáte zákazníkovi poskytnout výměnou za peníze.
Ve výsledku tedy tvoříte sérii obsahových stránek, které na sebe navazují. Obsahem stránek mohou být například:
Každá taková stránka by se měla zaměřovat na jedno konkrétní téma.
My jsme v Miowebu například zvolili sérii tří stránek, na kterých se věnujeme třem klíčovým tématům spojeným s cestou zákazníka, a doručujeme je prostřednictvím e-mailu každému, kdo si stáhne náš magnet Audit webu. Přejděte na tuto stránku, stáhněte si náš audit a podívejte se, jak to sami děláme.
Nyní si rozmyslete, co chcete zákazníkům doručit za obsah a na základě toho připravte obsahové stránky.
Vytvořit v Miowebu obsahovou stránku je velmi snadné. Máte v zásadě tři možnosti, jak k tomu přistoupit.
Začnete stejně jako v předchozím bodě, jen místo předdefinovaných bloků použijete blok prázdný. Ten následně naplníte jednotlivými elementy. Přepínání mezi bloky a elementy najdete v levém sloupci v záložce OBSAH. Stačí kliknout na tlačítko Elementy a otevře se vám paleta všech elementů, které Mioweb nabízí. A pak už je to jen vás, na vašem obsahu a kreativitě.
V následujícím videu se můžete přesvědčit o tom, jak je to snadné.
Když máte jednotlivé stránky své série vytvořené, tak je můžete v rámci modulu Cesta zákazníka seřadit, aby na sebe vzájemně navazovaly.
Tento modul se nachází pouze v novém tarifu Mioweb. Můžete si v něm velmi snadno a intuitivně poskládat jednotlivé kroky, kterými má zákazník projít.
Na tuto cestu přivádíte návštěvnost prostřednictvím získaných e-mailů, z reklamy nebo ze sociálních sítí. Výhodou je, že přímo v tomto modulu jsou obsaženy analytické nástroje. Díky nim pak vidíte, jaká je konverze mezi jednotlivými kroky, které jste připravili. Tato jednoduchá analýza vám pomůže optimalizovat vaši cestu zákazníka k dokonalosti.
Jsem přesvědčen, že rozhodně využijete nástroj pro A/B testování různých variant obsahových stránek. Jednoduše otestujete, vyhodnotíte a uděláte změnu.
Dokážete si představit, jak by vám takový nástroj zjednodušil předávání obsahu a jak díky němu předáte svůj obsah širšímu publiku? A získáte tak větší vliv a ve finále i větší prodej?
Další, dobře známou formou šíření hodnotného obsahu je blog. Prostřednictvím tematických článků ukazujete širokému publiku informace, které souvisí s vaším hlavním tématem. Díky tomu nenásilnou formou vzděláváte své potenciální zákazníky a zvyšujete povědomí o problematice, kterou řešíte, a zároveň budujete svoji značku experta.
Obsahové stránky v rámci kampaně, kterou spustíte získáním kontaktu a zasláním magnetu, by návštěvníky měly fokusovat na dané téma a vést ho po cestě, kterou jste mu připravili. Na těchto stránkách by se nemělo objevit menu vašeho hlavního webu. Vypnutí menu provedete v nastavení stránky. Zvolíte v levém sloupci STRÁNKA, dále VZHLED STRÁNKY a pak HLAVIČKA STRÁNKY, kde nastavíte Bez hlavičky.
Důvodem je, aby menu neodvádělo pozornost a ponechalo zákazníkům plné soustředění na to, co jim prezentujete. Vy totiž přesně víte, kam je máte dovést, a tím cílem je prodejní stránka. Ale o tom až příště.
Je skvělé, že jste dočetli až sem. Pokud se vám tento článek líbil, tak mu dejte like a přihlaste se k odběru, aby vám neunikly další tipy pro web, který přináší výsledky. Pokud vás zajímá celá strategie, tak běžte na stránku mioweb.cz/jedenweb, kde se dozvíte více.