Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Abyste si na svém webu, eshopu nebo blogu mohli dopřávat ty nejlepší funkce a vychytávky, pracujeme ve dne v noci na tom, aby Mioweb byl tím nejlepším nástrojem, který vám můžeme dopřát. A protože poslední dvě aktualizace byly novinkami doslova nabité, v tomto článku si je shrneme a ukážeme.
Poslední dvě aktualizace nesou označení 3.0.8.0 a 3.0.9.0.
Jdeme naproti vašim přáním a v prodejním modulu přidáváme napojení na Zásilkovnu. Mioweb se Zásilkovnou spárujete jednoduše pomocí API klíče a hned potom můžete ve způsobech dopravy vytvořit možnost dodání na výdejní místa Zásilkovny nebo přidat některého z externích dopravců.
Zásilkovna je dispozici nejen při objednávce produktů z katalogu, ale také při rychlém nákupu s využitím elementu Tlačítko koupit.
Pokud váš zákazník využije dodání přes Zásilkovnu, můžete ve správě objednávek vytvořit zásilku a rovnou vytisknout štítek. Správa zásilek se potom provádí přímo v administraci Zásilkovny.
Postup krok za krokem, jak vše nastavit, najdete v této nápovědě.
Mioweb už taky můžete propojit se službou Ověřeno zákazníky od Heureky. Jakmile váš zákazník dokončí objednávku, Mioweb s jeho souhlasem odešle notifikaci do Heureky, která zákazníkovi pošle dotazník spokojenosti.
Reakce zákazníků jsou evidovány a na jejich základě obdržíte certifikát spokojenosti. Tím bude váš obchod označen na Heurece a zároveň se jím budete moct pochlubit i na svém webu.
Prozkoumejte nápovědu, jak tuto funkci nastavit.
Vyladili jsme možnosti editace na mobilních zařízeních. Tablety se tak stávají téměř plnohodnotným zařízením, na kterém můžete svůj web tvořit a optimalizovat. Mobilní telefony i nadále doporučujeme využívat spíš jen jako nouzové řešení, případně nástroj pro psaní blogových článků nebo menší úpravy.
Srovnávače cen Heureka.cz a Zboží.cz se dočkaly hned několika vylepšení. Aktivujte třeba měření konverzí, které vám může pomoci rozhodnout se, jestli investovat peníze do propagace svých produktů v těchto systémech.
Mioweb po napojení automaticky přidává na děkovací stránku prodejního modulu konverzní kódy, které obsahují data jako cenu objednávky, produkty v objednávce atd.
Také jsme doplnili další důležitá pole a funkce. Konkrétně: speciální název produktu pro srovnávač, doplněk k názvu, možnost vyřadit produkt z feedů a možnost zařadit (vybrat) konkrétní kategorie, do kterých má být produkt zařazen (Heureka.cz a Zboží.cz).
Kromě Heureka.cz a Zboží.cz už můžete svůj eshop propojit také se službou Google Merchant.
Více informací najdete v této nápovědě.
Vylepšili jsme funkci A/B testování, tak že nyní dokáže počítat i s nepřímými konverzemi. Pokud je mezi testovací a cílovou stránkou několik dalších stránek, skrz které uživatel přejde na cílovou stránku, konverze se i tak započítá.
Doteď se konverze započítala jen tehdy, když uživatel přešel z testovací stránky rovnou na cílovou.
Zobrazte další informace o A/B testování.
Do sociálních ikon byly přidány ikony pro Spotify a iTunes. Zjistěte, jak můžete jednoduše zobrazit sociální ikony i na svém webu v této nápovědě.
Podívejte se na kompletní přehled novinek a vylepšení. Dali jsme si opravdu záležet, tak že jich není zrovna málo. Detailní informace rozdělené podle verzí Miowebu najdete na této stránce.
Jak provést aktualizaci
Ať už používáte jakýkoliv aktuálně dostupný tarif Miowebu s naším webhostingem, novou verzi jsme nainstalovali za vás a nové funkce jsou připraveny k vašemu okamžitému použití. Pokud Mioweb používáte na vlastním webhostingu a máte platnou službu Podpora a aktualizace, možnost aktualizace vám Mioweb oznámí v horní části administrace. Jestliže službu Podpora a aktualizace platnou nemáte, můžete si ji prodloužit ve svém zákaznickém účtu. Pokud Mioweb ještě nemáte a rádi byste si tyto novinky vyzkoušeli v praxi, zaregistrujte se do testovací jízdy a vyzkoušejte zdarma, jak Mioweb funguje a jak může i vám pomoci nadechnout se a vytvořit web, který vám usnadní práci.
Skvělý článek, děkuji.