Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj web nebo jak přilákat více zákazníků přesně mířenými kroky. O těchto i mnoha dalších tématech bude školení obsahového marketingu, které se uskuteční 11. října v Praze na Smíchově v prostorách coworkingu Node5. Srdečně zváni jsou všichni zákazníci MioWebu.
Pokud váháte, zda bude školení to pravé ořechové právě pro vás, vězte, že ho ocení při své práci jak marketingoví manažeři a specialisté, tak majitelé malých i středních firem. Intenzivní celodenní kurz vám pomůže vytvořit opravdu užitečná témata, která budete moci po skončení ihned zařadit do praxe. „Školení bude velmi praktické. Společně se pobavíme o tom, jak sestavit a uvést do praxe obsahovou strategii tak, aby vám přivedla a udržela zákazníky. Vytvoříme také seznam konkrétních témat, která propagovat, naučíme se vyhodnocovat výsledky. Určitě odejdete s mnoha inspirativními nápady,“ přiblížil obsah školení Josef Řezníček, který jej povede.
Poslechněte si Josefa Řezníčka a poznejte jej ještě před školením:
Celým školením vás provede Josef Řezníček, který založil marketingovou agenturu Včeliště. Ta se přímo na obsahový marketing specializuje, takže v tomto oboru je Josef opravdu jako doma; navíc je také autorem první české knihy na téma obsahového marketingu „Obsahový marketing – Nakrmte internet svým obsahem“. Josef má za sebou několik desítek obsahových webů a e-shopů, jež později úspěšně prodal. Nyní se plně věnuje marketingovým strategiím a spolu s kolegy pomáhá dalším lidem a firmám budovat z obsahu dlouhodobou konkurenční výhodu.
Školení začne v 9.00 hodin ráno úvodem do základů obsahového marketingu. Poté bude následovat tvorba obsahové strategie. Při praktickém workshopu se naučíte vymýšlet témata svého vlastního obsahu. Po pauze na oběd budete mít možnost nahlédnout do copywriterského světa, kde se tvoří články, e-maily a další texty. Dozvíte se také, jak ideálně svůj obsah propagovat, prohloubíte si znalosti o e-mail marketingu a sociálních sítích. A abyste mohli pravidelně kontrolovat, zda jsou vaše počiny a investice v oblasti obsahového marketingu účinné, ponoříte se s Josefem Řezníčkem také do vyhodnocování výsledků v Google Analytics a do reportovacích tabulek. Konec je naplánován na 17.00 – zbude samozřejmě i prostor pro diskusi, každý tu bude mít své slovo.
Školení bude, jak vidíte, informacemi přímo nabité. Navíc ve finále získáte mnohem více, než zaplatíte. Vaše investice bude 4 719 Kč, ale odejdete nejen se získanými informacemi, ale také se slajdy ze školení, pracovními listy, výsledky testu, jež vám prozradí, ve kterém stadiu se nachází váš obsahový marketing, a jako bonus ještě získáte bezplatný přístup do online tréninku MarketingObsahem.cz, který běžně stojí 5 900 Kč.
Již teď je o školení obsahového marketingu velký zájem. Proto neváhejte, udělejte si 11. října od 9.00 volno a kolonky v diáři i svůj čas věnujte právě této akci.
Děkujeme za sdílení tohoto zajímavého článku a doufáme, že mnoho čtenářů o vašem blogu bude vědět.Putlocker
Tvorbu zajímavého firemního obsahu lze kupodivu do značné míry automatizovat pomocí online nástrojů třeba pro výběr vhodných témat nebo nejčastěji vyhledávaných kombinací klíčových slov, které spojujete se svojí značkou.
Některé zmiňuje blog:
https://www.eway-crm.com/cs/blog/podnikani/content-marketing-aneb-jak-se-nechovat-jako-nezvany-host/