Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.
Provozovat vlastní e-shop může v dnešní době každý, kdo má chuť, nápad a čas. A to i v případě, že nedisponuje závratným kapitálem, aby si nechal vytvořit web na míru za tučné faktury, nebo programátorskými a webdesignérskými schopnostmi, aby vše udělal sám. Stačí mít k dispozici pomocníky v podobě užitečných nástrojů. A mezi takové patří i e-shop MioWebu.
S minimem nákladů a odborných znalostí vykouzlíte profesionální e-shop, který bude fungovat spolehlivě a automaticky. Tak bychom mohli v kostce popsat e-shopové řešení od MioWebu. Využijete jej na prodej fyzického i elektronického zboží a jeho největší přednost lze vyjádřit slůvkem jednoduchost, protože práci s ním si velmi rychle a snadno osvojí i naprostý začátečník, který nemá žádné ponětí o tom, co obnáší tvorba webu, tím méně ehopu.
Když má web uspět, musí se líbit. A pro úspěšný e-shop to platí hned dvojnásob. Povedeným vzhledem nasbíráte u potenciálních zákazníků důležité plusové body, které mimo jiného zvyšují důvěryhodnost i chuť nakupovat.
Eshop MioWebu vychází v tomto ohledu z aktuálních trendů, které jsou založené na minimalismu s absencí jakýchkoliv rušivých prvků. Jako celek tak vzniká příjemné prostředí, ve kterém je radost nakupovat. A to nejen na počítači či notebooku.
Díky responzivnímu designu se váš obchod v pořádku zobrazí i na malých displejích chytrých telefonů a tabletů. Budete tak připraveni obsloužit i těch 20 % zákazníků, kteří dle nejnovějších výzkumů nakupují právě přes mobilní zařízení.
Kategorie, výpisy i vyhledávání, to vše ulehčí návštěvníkům pohyb a orientaci na vašem e-shopu. Protože jakmile nepřehlednost stránek nutí zákazníka po něčem složitě pátrat, velmi brzy ho to otráví a raději nakoupí jinde.
Určitě to znáte i sami – když vás na webu něco zbytečně zdržuje a musíte místo dvou nebo tří kliků udělat třeba deset, záhy vás to přestane bavit. MioWeb e-shop je vybaven vším potřebným, aby se to nestávalo.
Eshop od MioWebu dále umožňuje nastavovat u produktu varianty, například podle barvy či velikosti, abyste nemuseli vytvářet každou položku zvlášť vícekrát. A těžit z toho bude samozřejmě i váš zákazník, který jasně a přehledně uvidí, zda nabízíte to, co chce. Nebude muset nic složitě dohledávat, jako tomu je u jiných menších e-shopů, které praktické členění na varianty neumí.
E-shopový modul od MioWebu myslí i na to, jak tenká hranice je mezi „ano“ a „ne“ při nákupním procesu. Prvotní nadšení střídá zvažování pro a proti a celé to může vyústit až v uživatelovo „ještě si to rozmyslím“ nebo „nechám to na jindy“. A do takové fáze nechce zákazníky pouštět snad žádný eshopista. Proto mezi vlastnostmi e-shopu najdete například i expresní prodejní tlačítko, díky kterému lze nákup uskutečnit skutečně jen na tři kliky.
Postrach jménem papírování spoustu lidí od podnikání odrazuje. Pokud si však obstaráte kompletní řešení od A do Z, nemusíte mít žádné obavy. Vše bude probíhat automaticky – párování plateb, vystavování faktur či upomínání a další kroky. V tomto ohledu umožňuje MioWeb e-shop napojení na populární systém FAPI.
U platebních možností se navíc nesoustředí jen na standardní převody z účtu na účet, ale dovoluje propojení s moderními možnostmi úhrady, jako je online kartou, PayPal nebo například přes SMS. A takový výběr lidé při nakupování na internetu rozhodně vítají.
Abyste se mohli neustále zlepšovat, musíte přesně vědět, jak na tom jste. Kolik vyděláváte, kdo u vás objednává často, zda dodržujete termíny expedice, aby byli vaši zákazníci spokojení, atd. V e-shopovém modulu MioWeb si můžete procházet seznam objednávek i chytré statistiky prodejů, ze kterých se dozvíte všechny podstatné informace a data.
MioWeb obsahuje i nejrůznější elementy na podporu prodeje. Nechybí v něm možnost spustit na webu speciální akční nabídku či nastavit u produktů množstevní slevy apod.
Přiblížili jsme si hlavní lákadla a výhody e-shopového modulu od MioWebu, s jehož pomocí můžete svůj podnikatelský záměr zrealizovat třeba i během jednoho či dvou dnů. Kromě všech uvedených vlastností disponuje tento nástroj řadou dalších. I když se liší svým zaměřením, něco mají přeci jen společné – pomohou vám vytvořit a provozovat elektronický obchod s velkými předpoklady k úspěchu.